Stručnjak: Oni koji su jučer vozili Opel Corsu i slične aute, sutra će ići busom

Auto 09. ožu 202308:35 0 komentara
Električni auto
Pixabay/Ilustracija

Prema riječima Jensa Andersena, u srednjoročnom razdoblju neće biti jeftinih električnih automobila

Jens Andersen od 1990. godine je radio za Volkswagen te čak napisao svoju doktorsku tezu o električnim automobilima u usporedbi vozilima s motorima s unutarnjim sagorijevanjem dok je unutar Volkswagena radio na više pozicija, ali je uvijek bio povezan sa strategijom i pozadinskim planiranjem. Od 2018. radi kao izvršni konzultant i savjetnik odbora za tvrtku Strategy Expert Groupa, istaknuto je u njegovom intervjuu za Business Insider.

U intervjuu Business Insideru Andersen je istaknuo da tehnologijom i učinkovitošću kod električnih automobila Tesla jasno dominira, dok Toyota isto to čini s hibridima. Nijedan europski proizvođač tehnološki se ne može približiti Toyoti ili Tesli, barem ako se držimo onoga što svaki danas proizvodi i plasira. Ipak, za Andersena, Tesla prestaje biti referenca i on vjeruje da je prednost koju je američki proizvođač ima nad ostalima blizu nestanka, javlja Revija HAK.

Prema Nijemcu, tvrtka Elona Muska u budućnosti bi se čak mogla smatrati mogućom metom koju će Volkswagen apsorbirati:

“Dugoročno, Tesla je, po mom mišljenju, kandidat za kupnju. Čak ni povećanje prodaje brojke zbog trenutnih popusta na cijene će promijeniti ovu situaciju. Lovac je odavno postao lovina.”

Prema Andersenu, neće biti problema u premium segmentu, gdje će marke poput Audija, BMW-a, Mercedesa ili Porschea imati konkurentnu električnu tehnologiju koja se može ponuditi u zamjenu za premium trošak nabave. Međutim, u nižem segmentu tržišta, ne može biti evolucije ako se prodaja ne poveća.

“Čini se da u Njemačkoj ljudi koji su do sada birali osnovna vozila više naginju pretplati, dijeljenju automobila i javnom prijevozu. Dakle, oni koji su jučer vozili Opel Corsu (i slične male automobile op. a.), sutra će ići autobusom”, tvrdi Andersen.

Možda nikada nećemo vidjeti istinski konkurentne električne automobile za manje od 20.000 eura, ali samo će vrijeme pokazati je li Andersenovo gledište ispravno.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!