Otkako je prije tri godine u Hrvatskoj počela proizvoditi LED televizore M SAN grupa je sa svojim brendom Vivax tržišni udio udvostručila na 15 posto te se popela među tri najprodavanije brenda televizora na domaćem tržištu.
Vladimir Brkljača voditelj Vivax odjela M SAN grupe kaže da su proizvodnju televizora odlučili u cijelosti preseliti u Hrvatsku. “Više ništa od televizora na proizvodimo u Kini, jer se otkako smo ušli u EU pokazalo isplativije to raditi ovdje u Zagrebu”, kaže Brkljača.
Novi pogon, u koji je M SAN uložio 4,48 milijuna kuna, prostire se na 1200 kvadrata, u jednoj smjeni u punom kapacitetu zapošljava 50 radnika, robotiziran je, ima čistu sobu i četiri trake na kojima se televizori testiraju prije nego krenu u isporuku.
Katarina Halar, product manađer Vivax televizora kaže da su u posljednje tri godine povečali raspon proizvodnje na televizore od 22 do 48 inča. Sada im je plan proizvesti televizore dijagonala od 55 i 65 inča. “Vivax će kroz mjesec dana predstaviti i prvi hrvatski pametni televizor dijagonala od 32 i 42 inča, a u razvoju je i prvi hrvatski ultra HD pametni televizor”, kaže Halar.
S druge strane, prvi hrvatski ultra HD TV dolazit će u dijagonali od 55 inča. Imat će podršku za 4K, zatim funkciju automatskog izoštravanja slike, a podržavat će wi-fi. Vivax je lani M SAN-u donio prihod od 40,7 milijuna eura uz rast od 22,6 posto i čini oko 20 posto prihoda M SAN-a. U MSAN-u navode da su u posljednjih 12 godina na Vivaxu uprihodili više od 251 milijun eura. “Prodajemo Vivax u Europi, Africi i Južnoj Americi”, zaključuje Brkljača, piše Poslovni dnevnik.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.