Gotovo 70 posto hrvatskih građana kupuje proizvode na sniženju, prilikom kupnje građani vode računa o omjeru cijene i kvalitete, a promotivni leci najvažiniji su kanal komunikacije trgovaca s kupcima, poručuju iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).
“Prema nekim analizama, svaki treći proizvod proda se na promociji i na akcijskoj cijeni”, istaknula je u priopćenju pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić.
Cijena je ključna
Kaže i kako su potrošači postali racionalniji i sve osjetljiviji na cijenu koja postaje ključna pri donošenju odluke o kupnji. “Prilikom kupnje vode računa i o omjeru cijene i kvalitete”, poručuje Ravlić, koja predviđa i rast trgovine na malo tijekom ljetnog sezonskog sniženja.
Promotivni leci najvažniji su kanal komunikacije trgovaca s kupcima, a proučava ih 75 posto kupaca. “Oko 76 posto kupaca planira što će kupiti, 69 posto njih proizvode kupuje na akcijama, a da bi obavili kupnju obiđu prosječno gotovo tri prodavaonice”, zaključuje Ravlić.
Ljetno sniženje počinje 1. srpnja
Iz HGK podsjećaju kako prema Pravilniku o uvjetima i načinu provođenja sezonskog sniženja, a sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ljetno sezonsko sniženje započinje od 1. srpnja i trajat će maksimalno 60 dana.
U okviru sezonskog sniženja, redovna cijena i nova snižena cijena iskazuju se jasno, vidljivo i čitljivo. Iz HGK ističu i da, ukoliko u razdoblju sezonskog sniženja nisu prodani svi proizvodi, trgovac može nastaviti s prodajom proizvoda po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha.