Ludbreg, podravski gradić s tek oko 9.000 stanovnika, plasirao se u finale za nagradu Europske komisije kojom Bruxelles odaje priznanje za promicanje poduzetništva u članicama Unije.
Osim Ludbrega, iz Hrvatske za priznanje jedina još konkurira metropola, a europski pobjednik bit će proglašen u Bratislavi krajem godine.
U utrci za nagradu u kategoriji ‘Poboljšanje poslovnog okruženja’ u Ludbregu su osmislili trominutni promidžbeni video kojim svoju poznatu turističku famu centra svijeta (centrum mundi, op.a.) šire (i) na sliku meke za investitore koji se odluče ulagati u Hrvatskoj. Da to nije samo dobar marketing govore i činjenice: pitoreskno mjesto u blizini autoceste i željeznice opipljivo je ‘business friendly’. U njemu su prisutne velike kompanije poput ACG Lukapsa, jednog od najvećih svjetskih proizvođača kapsula za farmaceutsku industriju, proizvođača ambalaže Bomarka, kao i Ducati komponenti, Oprema Uređaja, Oprema Strojeva, ali i niza malih poduzetnika. Većina tamošnjih tvrtki orijentirana je prema izvozu od kojeg su prošle godine ostvarili 66,3 milijuna eura prihoda.
Da veličina nije uvijek presudna kad je u pitanju poduzetništvo, svjedoči činjenica da taj gradić ima 13,6 milijuna eura prijavljenih EU projekata, kao i 10 milijuna eura odobrenih. Ove godine završene su dvije velike investicije: 35 milijuna eura uložio je Lukaps, a 7 milijuna eura Ducati u proširenje kapaciteta. Grad se nada još većem priljevu poduzetnika; u lipnju su započeli radovi na izgradnji poslovne zone Sjever u kojoj je 11.000 kvadratnih metara zemljišta već prodano, a još 112.000 kvadrata spremno čeka ulagače, piše Poslovni dnevnik.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.