Apple polako gubi tržišni udio

Ekonomija 20. kol 201620:49 > 20:51
Reuters/Brendan McDermid

Div iz Cupertina već neko vrijeme ima problema s prodajom. No, novi podaci analitičke kuće Gartner pokazuju kako počinju i gubiti dio tržišnog kolača.

Politika malih promjena i pomaka naprijed više se, čini se, ne isplati. Apple treći kvartal zaredom bilježi smanjenje broja prodanih uređaja, i to u vrijeme dok ukupna prodaja raste.

Prema Gartnerovim podacima za drugo tromjesječje ove godine Apple je držao 12,9 posto tržišta pametnih telefona. U isto vrijeme prošle godine taj je udio iznosio 14,6 posto. Udio Androida je tijekom istog razdoblja porastao za četiri posto, na 86,2 posto.

Android i iOS zajedno u ovom kvartalu držali su 99,1 posto globalnog tržišta pametnih telefona. Windows je na 0,6 posto, Blackberry na 0,1 a ostali na 0,2.

Prvih pet proizvođača – Samsung, Apple, Huawei, Oppo i Xiaomi – kontroliraju 54 posto tržišta, piše tportal.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.