Zbog otkazivanja reklama YouTube izgubio 750 mil. dolara

Ekonomija 28. ožu 201709:44 > 09:45
N1

Kanal YouTube bi mogao izgubiti oko 750 milijuna dolara zbog stotinjak multinacionalnih kompanija koje su se prestale reklamirati na spomenutoj platformi.

Više od 250 kompanija, poput Marks & Spencera i Toyote, već su otkazali ugovore s Googleom, vlasnikom YouTubea, zbog toga što se njihove reklame pojavljuju uz kontroverzni sadržaj na kanalu.

Zarada od reklamnih kampanja tvrtki koje su otkazale ugovore iznosi 7.5 posto ukupnog iznosa koji YouTube zarađuje na američkom tržištu, piše Independent.

Google već priprema strategiju kojom će pokrpati rupe nastale otkazivanjem unosnih ugovora. Svjesni su da tvrtke ne žele reklame za svoje proizvode i usluge uz video sadržaje kontroverznog sadržaja pa su najavili uklanjanje reklama koje budu stavljene uz sadržaj koji vrijeđa ili napada ljude na osnovi rase, religije, spola ili seksualne orijentacije.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.