Coca-Cola je zabilježila pad dobiti od 60,2 posto u drugom ovogodišnjem tromjesečju, uslijed troška od 653 milijuna dolara povezanog s prodajom punionica u Sjevernoj Americi.
Neto dobit pripisana dioničarima u drugom tromjesečju iznosila je 1,37 milijardi dolara ili 32 centa po dionici, dok je godinu ranije iznosila 3,45 milijardi dolara ili 79 centi po dionici.
Prihodi te američke kompanije bilježe pad 9. tromjesečje zaredom. S prošlogodišnjih 11,54 milijarde skliznuli su na 9,7 milijardi dolara, pogođeni snažnim dolarom i restruktuiranjem poslovanja punionica. Nepovoljna kretanja tečajeva stranih valuta također su utjecala na rezultate, ističu iz Coca-Cole.
Makroekonomski izazovi predstavljaju jedan od razloga za zabrinutost za tvrtku, kao i za mnoge njegove konkurente, uključujući PepsiCo.
U međuvremenu, Coca-Cola prodaje svoju proizvodnu i distribucijsku imovinu u SAD-u, postavivši si rok za restrukturiranje do kraja godine. Kompanija je ranije ove godine upozorila da će kao rezultat tih napora dobit ove godine pasti.
Novi izvršni direktor James Quincey je istaknuo da je ostvarena dobit iznad očekivanja, a zahvaljujući snažnijoj potražnji za zdravijim negaziranim pićima te onima bez ili s niskom razinom šećera. Coca-Cola, kao i njen konkurent PepsiCo, razvijaju liniju negaziranih pića te pojačavaju napore u smjeru smanjenja šećera u svojim napicima, a uslijed pada potražnje za onima s visokim udjelom šećera, navodi Reuters.
“Rezultati u drugom tromjesečju svjedoče kontinuiranom napretku u skladu sa strateškim prioritetima koje smo postavili u cilju ubrzavanja transformacije poslovanja kompanije isključivo u području bezalkoholnih napitaka, s uravnoteženim rastom u svim linijama proizvoda kojima je kupac na prvom mjestu”, rekao je Quincey.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.