Eksperiment s trgovinama malog formata dio te promjene u polovanju Ikee. Takav koncept,akažu, omogućuje ljudima pregledavanje artikala i savjetovanje o uređenju kuće bez potrebe za posjetom Ikeinim trgovinama izvan grada.
Švedski proizvođač namještaja Ikea planira otvoriti više manjih trgovina u središtima britanskih gradova, nakon što je zabilježena pozitivna reakcija na njihov prvi outlet u Londonu.
Javier Quinones, direktor Ikee u Britaniji, izjavio je kako je londonska trgovina „eksperiment učenja“, ali uspjeh te trgovine znači da će se taj format manjih trgovina najvjerojatnije proširiti i u druge gradove Ujedinjenog Kraljevstva.
Takav koncept omogućuje ljudima pregledavanje artikala i savjetovanje o uređenju kuće bez potrebe za posjetom Ikeinim trgovinama izvan grada. To je dio Ikeina širenja u UK nakon još jedne godine rasta prodaje.
Kompanija je u petak priopćila da su njezini prihodi u UK u protekloj poslovnoj godini, završenoj 31. kolovoza, porasli za 5,9 posto, na 1,96 milijardi funti.
Ikea je tijekom tog razdoblja otvorila dvije nove trgovine velikog formata, u Sheffieldu i Exeteru, dižući tako brojku britanskih trgovina na 21.
Njihovu internetsku stranicu posjetilo je 199 milijuna ljudi, što je porast od 13,4 posto. Prodaja putem interneta porasla je, pak, za 14,4 posto te sada čini 15,5 posto ukupne prodaje.
Ikea intenzivno ulaže u internetsku prodaju, logistiku i distribuciju u želji da smanji vrijeme svoje isporuke robe s jednog do dva tjedna na tri do četiri dana.
Quinones je izjavio kako te investicije nisu reakcija na Amazon ili bilo koju drugu e-trgovinu, već odgovor na promjene potrošačkih zahtjeva.
Kazao je i kako je eksperiment s trgovinama malog formata dio te promjene. „Više ljudi živi u gradovima, a u Londonu manje ljudi ima automobil“, objasnio je Quinones.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.