Lidl i Vinart pokrenuli projekt "Vino mog zavičaja"

Ekonomija 20. velj 201915:07 > 15:08
Pixabay

Trgovački lanac Lidl Hrvatska i društvo vinskih stručnjaka Vinart pokrenuli su projekt "Vino moga zavičaja“, odnosno natječaj koji domaćim vinarima nudi priliku plasmana na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj, objavio je Lidl u srijedu.

Natječaj traje od 18. veljače do 1. travnja, nakon čega će stručna komisija odabrati Lidlovo vino godine u tri kategorije – crno, bijelo i rose.

Ovaj projekt je nastavak Lidlove podrške domaćim dobavljačima te doprinosa poticanju konkurentnosti malih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca, ističu iz tog trgovačkog lanca.

Navode i kako je cilj projekta “Vino moga zavičaja“ afirmacija kvalitetnih domaćih vina i isticanja onih najkvalitetnijih, to jest onih s najboljim omjerom cijene i kvalitete.

Lidlov i Vinartov natječaj otvoren je za sve domaće vinare koji svoja vina žele plasirati na police Lidla.

Nakon odabira, vino godine – bijelo, crno i rose – prodavat će se pod etiketom vinara u svim Lidlovim trgovinama diljem Hrvatske.

Na natječaj se mogu prijaviti svi proizvođači vina sa sjedištem u Hrvatskoj koji su upisani u Vinogradarski registar.

Vinski proizvođači na natječaj mogu prijaviti i više svojih vina.

Iz Lidla podsjećaju da su još 2013. pokrenuli vlastiti brend “Okusi zavičaja“, sačinjen isključivo od probranih autohtonih proizvoda. Brend se neprestano nadopunjavao novim domaćim proizvodima, a 2016. godine proširen je projektom “Okusi svoj zavičaj“ u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom.

Tada su Lidl i HGK pozvali domaće proizvođače voća i povrća da se prijave na natječaj, po čijem su završetku odabrani najbolji dobavljači i uvršteni u asortiman Lidla Hrvatska.

Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006., ima 96 trgovina i dva logističko-distributivna centra te zapošljava više od 2.300 djelatnika.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram