Amazon zatvara internetsku trgovinu u Kini

Ekonomija 18. tra 201912:53 > 12:54
Ilustracija

Američki div Amazon smanjuje obujam poslovanja u Kini, najavljujući zatvaranje internetske trgovine koja je teško držala korak s konkurencijom poput Alilbabe i JD.coma.

Reuters je prvi izvijestio da Amazon planira do sredine srpnja zatvoriti maloprodajnu platformu u Kini kako bi se usredotočio na unosnije poslove prodaje inozemne robe i usluga u oblaku.

Potrošači će od 18. srpnja na Amazon.cn-u umjesto ponude kineskih trgovaca moći vidjeti ponudu Amazonove globalne trgovine, navodi BBC.

Amazon.cn nastao je na temeljima kineske trgovine knjiga, glazbe i videa Joyo.com, kojeg je Amazon kupio 2004. za 75 milijuna dolara i promijenio mu ime 2007. godine. Kompanija se teško nosila s konkurencijom. dominantnih igrača poput JD.coma i Alibabinog Tmalla.

Povlačenje s tržišta drugog gospodarstva svijeta vremenski se poklopilo s velikim Amazonovim ulaganjima u Indiju. Iz Amazona su najavili da će u internetsku trgovinu u toj zemlji uložiti 5,5 milijardi dolara.

Konkurencija u Indiji bit će im lokalna kompanija Flipkart, koja je prošle godine pokrenula hindsku verziju svoje mobilne web stranice i aplikaciju za pametne telefone kako bi privukla milijune novih korisnika u toj zemlji.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.