HTZ nominiran za najbolju nacionalnu turističku organizaciju

Ekonomija 17. lip 201913:22 > 13:24
Ilustracija

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u ponedjeljak je objavila da ju je vodeće udruženje organizatora poslovanja u segmentu luksuznog turizma, Virtuoso nominirao za najbolju nacionalnu turističku organizaciju na svijetu u sklopu "2019 Virtuoso Award", odnosno u kategoriji "Tourism Board of the Year".

Uz Hrvatsku turističku zajednicu, nominirane su još i nacionalne turističke organizacije Švicarske, Australije, Novog Zelanda i Slovenije, a pobjednik će biti objavljen 12. kolovoza u sklopu Virtuoso Travel Weeka, najznačajnijeg turističkog događanja na američkom kontinentu, navodi se u priopćenju.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako je ta nominacija dodatno potvrđuje odličnu poziciju Hrvatske na velikom američkom tržištu s kojeg Hrvatsku svake godine posjećuje sve više turista. Još bolje trendove očekujemo nedavnom uspostavom izravnog leta Philadelphia-Dubrovnik, kaže Staničić, dodajući kako će hrvatska turistička ponuda na američkom tržištu biti još vidljivija jer uskoro, uz postojeći ured u New Yorku, s radom kreće i novi ured HTZ-a u Los Angelesu.

Po podacima HTZ-a, Hrvatska se na američkom tržištu nalazi među top pet rastućih destinacija, što potvrđuje i snažan rast turističkog prometa u posljednjih nekoliko godina.

Naime, tijekom prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta SAD-a ostvareno oko 585 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Pozitivni trendovi su zadržani i u dosadašnjem dijelu ove godine tijekom kojeg je ostvareno više od 190 tisuća dolazaka i 500 tisuća noćenja američkih turista, što predstavlja rast od 14 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ti rezultati pozicioniraju SAD kao najznačajnije daleko emitivno tržište za Hrvatsku, ističu iz HTZ-a.

Virtuoso predstavlja mrežu najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 17.500 savjetnika širom svijeta, a godišnji promet iznosi više od 23,7 milijarde američkih dolara. Mreža Virtuoso uključuje više od 1.700 partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici, agencije, a osnovni cilj mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja, napominju iz HTZ-a.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram