Švedski modni lanac H&M izvijestio je u srijedu da je u ožujku ponovo zabilježio dvoznamenkasti rast prodaje, šesti mjesec zaredom, nastavljajući time uzlet s kraja prošle godine.
U prošlom je mjesecu prodaja iskazana u lokalnoj valuti poskočila 10 posto u odnosu na isto razdoblje lani, priopćili su iz švedske kompanije. To je šesti mjesec zaredom da bilježe dvoznamenkasti rast prodaje, iako po najnižoj stopi u tom razdoblju.
Ukupno je modni lanac na kraju ožujka obuhvaćao 3.580 trgovina, u odnosu na 3.216 koliko su ih imali na kraju istog lanjskog mjeseca, navodi se u priopćenju.
Ove godine planiraju otvoriti 400 novih trgovina, najvećim dijelom u Kini i SAD-u, i proširiti internetsku prodaju na devet novih tržišta.
U hrvatskoj podružnici H&M nedavno su svim zaposlenicima koji su imali ugovor o radu na određeno vrijeme dali ugovore na neodređeno. Cilj ove odluke je, neslužbeno doznajemo, da još poboljšaju ionako odličnu radnu klimu unutar tvrtke.