Turistički poduzetnici koji su zadovoljni ovogodišnjom sezonom svoj uspjeh prvenstveno duguju ulaganjima u kvalitetu ponude, pokazali su rezultati ankete koju je Hrvatska gospodarska komora (HGK) provela među svojim članicama, a u kojoj prevladava stav da turistička sezona nije podbacila.
Iz HGK u priopćenju navode da trećina ispitanika, njih 32,6 posto, smatra da je visoka sezona na istoj razini kao i prošle godine, a 33,3 posto ih drži da je bolja od prošlogodišnje, odnosno izvrsna (6,4 posto).
Četvrtina anketiranih (25,5 posto) sezonu ocjenjuje kao lošu, a tek 2,1 posto ima dojam da je iznimno loša.
Iako je čak tri četvrtine ispitanih (74,3 posto) tijekom priprema za ovu turističku sezonu značajnije ulagalo u kvalitetu ponude, te se investicije nisu značajnije odrazile na cijene, navode iz HGK.
Većina anketiranih poduzetnika, njih 58,5 posto, uopće nije korigirala cijene svojih usluga u odnosu na prošlu godinu. Gotovo četvrtina je spustila cijene prije početka (12,7 posto) ili za vrijeme visoke sezone (10,6 posto), dok je 18,3 posto ispitanika dizalo cijene u istom razdoblju.
Anketa je pokazala i da su korekcije cijena većinom minimalne – više od 40 posto subjekata je mijenjalo cijene u rasponu do 5 posto u odnosu na prošlu sezonu, a 30 posto ih je imalo korekcije od 6 do 10 posto.
Osjetnije promjene cijena od 11 do 20 posto prisutno je kod 13,2 posto ispitanika, dok je 14,7 posto njih korigiralo cijene od 21 posto naviše.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram