Hrvatska obrtnička komora (HOK) predstavila je u četvrtak digitalnu aplikaciju za ugostitelje "Klikom do brže narudžbe" koja gostima omogućava da uz pomoć pametnog telefona pregleda ponudu ugostiteljskog objekta i naruči sto želi, a ugostiteljima efikasnije poslovanje, izvijestili su iz HOK-a.
Ta bi aplikacija, kako očekuju u HOK-u, trebala olakšati radni proces ugostiteljstva, a gostima pružiti još kvalitetniju uslugu u novim okolnostima, s obzirom da je riječ o tzv. smart servisu, koji na više jezika omogućava gostu da uz pomoć telefona, pa i bez preuzimanja i instaliranja aplikacije te ostavljanja podataka, samo uz korištenje QR koda koji se nalazi na stolu, može brzo i jednostavno naručiti.
Time se i smanjuje vrijeme čekanja narudžbe, osoblju objekta omogućava pregledna statistika u realnom vremenu, a svaki ju ugostiteljski objekt može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja.
“Inicirali smo razvoj ove aplikacije za unapređuje poslovanje svojih članova-ugostitelj, koja će moći besplatno koristiti tri mjeseca, a razmišljamo i kako da to prilagodimo i drugim djelatnostima u HOK-u”, istaknuo je predsjednik HOK-a Dragutin Ranogajec.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.