Infobip je prikupio preko 200 milijuna dolara od investicijskog fonda One Equity Partners. Riječ je o prvom krugu financiranja, piše Reuters, dodajući da je vrijednost tvrtke sada preko milijarde dolara.
Infobip je tako postao prvi unicorn (jednorog), a radi se o terminu koji se koristi u industriji rizičnog (venture) kapitala, kad startup u privatnom vlasništvu ostvari vrijednost od preko milijarde dolara.
Ova investicija pomoći će Infobipu u daljnjem širenju na američkom tržištu kroz potencijalne akvizicije i da konkurira rivalima kao što je Twilio sa sjedištem u San Franciscu, rekli su izvori Reutersa.
Infobip je globalna IT i telekomunikacijska tvrtka, osnovana 2006., koja pruža tehnologiju i usluge potrebne za višekanalni marketing omogućujući tvrtkama komunikaciju s klijentima putem SMS poruka ili aplikacija poput WhatsAppa.
Uber, Costco i Unilever samo su neki od klijenata ove domaće IT kompanije, koje komuniciraju s preko sedam milijardi mobilnih uređaja u više od 190 zemalja svijeta, navodi Reuters.
Infobip je u 2019. imao povećanje prihoda od 38 posto, ostvarivši prihod od 602 milijuna eura.
Infobip će se sada fokusirati na širenje poslovanja, kaže jedan od izvora Reutersa.
Istraživačka tvrtka International Data Corporation (IDC) prognozira rast usluga komunikacijskih platformi (CPaaS) s 3,3 milijarde dolara u 2018. na 17,2 milijarde do 2023.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.