Prodaja švicarske čokolade pala je u prvih osam mjeseci ove godine 14,3 posto budući da je pandemija covida-19 pogodila maloprodaju povezanu s putovanjima i poslove proizvođača s hotelima i restoranima.
Pad je bio još izraženiji u četveromjesečnom razdoblju do kraja kolovoza, kada je prodaja potonula za petinu, odražavajući urušavanje domaće i inozemne potražnje, navela je u utorak u priopćenju udruga proizvođača Chocosuisse.
Švicarska izvozi više od 70 posto čokolade a na poslovanje je ovog ljeta posebno utjecao pad u turističkom i sektoru putovanja, priopćili su iz udruge, čiji su članovi, među ostalima, Barry Callebaut i Lindt & Spruengli.
“Oporavak se na našim važnim tržištima ne nazire, čak ni u dugoročnoj perspektivi”, upozorio je Chocosuisse.
U prvih osam mjeseci pala je i domaća prodaja dok je uvoz porastao, ističu, kritizirajući visoke cijene sirovina u Švicarskoj zbog “protekcionističke regulative”.
U 2019. prihodi švicarske industrije čokolade iznosili su 1,79 milijardi švicarskih franaka (1,67 milijardi eura).
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.