Suradnja kineskih i europskih medija

Ekonomija 12. pro 202008:27 > 08:38
Printscreen

China Media Group (CMG) i njeni europski medijski partneri pozvali su na zajedničke napore u ispunjavanju odgovornosti medija kao distributera javnih informacija i pomaganju međunarodnoj zajednici u izgradnji jakih snaga u borbi protiv pandemije, navodi se u zajedničkoj izjavi tijekom online foruma Europskih medija o partnerskoj suradnji 2020, čiji je domaćin bio CMG, s temom "Dijalog međusobnog povjerenja za win-win suradnju".

“Prvo, trebali bismo produbiti suradnju u izvještavanju o odgovorima na covid-19. Drugo, trebali bismo promovirati razmjenu osoblja između medijskih organizacija i treće, trebali bismo ojačati izgradnju našeg mehanizma suradnje”, rekao je predsjednik CMG-a i glavni urednik Shen Haixiong.

On je dodao da su Kina i Europa dijelile široki konsenzus i zajedničke interese u podršci i prakticiranju multilateralizma, jačanju globalnog odgovora na covid-19 i zajedničkom promoviranju globalnog ekonomskog oporavka i rješavanju pitanja klimatskih promjena.

Printscreen

Predsjednik Reutersa Michael Friedenberg je rekao da “moramo prepoznati snagu partnerstva u ovom novom medijskom ekosustavu”.

“To može biti u obliku zajedničkog novinarstva, industrijskih koalicija, novih komercijalnih poslovnih prilika, razmjene sadržaja ili zajedničkih platformi”, rekao je on.

Paolo Panerai, glavni urednik i izvršni direktor Class Editori SpA, rekao je da “bez jasne dvosmjerne informativne komunikacije nikada neće biti punog povjerenja i dubinske suradnje. Stoga, u prijateljskom odnosu između različitih zemalja i naroda, mediji igraju vitalnu ulogu”.

“Kako globalna međuovisnost raste, vjerujem da medijske kompanije više ne mogu raditi u silosima”, dodao je Michael Peters, izvršni direktor i predsjednik izvršnog odbora Euronewsa.

Rekao je da vjeruje da će Euronews i CMG nastaviti produbljivati svoju suradnju u njegovanju boljeg razumijevanja između dvije kulture.

Printscreen

Ceremonija pokretanja kineskog poslovnog videa (CBV), novog zajedničkog programa, također je održana između CCTV + i Reutersa tijekom foruma. Reutersovim kupcima program pruža financijske vijesti iz Kine, koje će CMG distribuirati direktno radi poboljšanja medijske suradnje između Kine i drugih medija i jačanja razmjene informacija.

Na forumu su 28 delegata iz 25 organizacija iz 16 europskih zemalja i delegati iz CMG-a razgovarali o tome kako ojačati koordinaciju, produbiti veze, ujediniti se u borbi protiv pandemije i dubljim razmjenama donijeti veće povjerenje svijetu.

Također, tijekom foruma, predstavnici Kine i Europe pridružili su se internetskoj panel diskusiji na temu “Multilateralna suradnja i međusobno povjerenje, zajednički izazovi i dobitna budućnost” kako bi razgovarali o tome kako kineski i europski mediji promoviraju međusobno povjerenje između ljudi s obje strane i provode multilateralnu suradnju kako bi postigli “win-win” rezultate.

Teng Yunping, predsjednik Video novinske agencije CCTV + i Adrian Wells, generalni direktor Europske razmjene vijesti (ENEX), potpisali su Strateški memorandum o razumijevanju, koji signalizira službeno pokretanje Europskih medijskih partnera (EMP).

Printscreen

Dvije strane će u budućnosti ojačati suradnju na vijestima, inozemnim izvjestiteljima i medijskim forumima.

Program BizTday objavljen je na Forumu kako bi EMP-u pružio prilagođene kineske i europske financijske vijesti koje su zajednički kreirali CMG, CCTV + i Europska razmjena vijesti.

“Ovo su nesigurna vremena, presudno je da mediji imaju što više pouzdanih izvora za izvještavanje o pandemiji koja pogađa sve nas. Koristimo mnoštvo izvještaja iz inozemstva o statistikama i trendovima u različitim zemljama koji nam pokazuju krizne menadžmente i vladine pristupe zaštiti zdravlja stanovništva širom svijeta. Iz kineskih dokumentarnih filmova naučili smo mnogo o tome kako se bore protiv ove zarazne bolesti. Suočeni smo s ekstremnim izazovom u zaštiti naših redakcija i osiguravanju glatkog kontinuiteta proizvodnje tijekom pandemije. A njihov dodatni izvor vijesti i razmjena sadržaja su ogroman doprinos u ovom trenutku”, rekla je izvršna direktorica United Media N1 Aleksandra Subotić.

Printscreen

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.