Dobit Prade pala je u proteklom tromjesečju 38 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, što je ponajviše posljedica pada prodaje te talijanske modne kuće u Kini zbog usporavanja rasta tamošnjeg gospodarstva.
Ukupni prihodi Prade iznosili su u tromjesečju, okončanom s listopadom, 748 milijuna eura, 6 posto manje nago u istom lanjskom razdoblju, izvijestila je u utorak Prada.
Čista dobit pala je, pak, na 46,5 milijuna eura, sa 74,5 milijuna eura u istom lanjskom kvartalu, znatno ispod očekivanja analitičara u anketi Reutersa.
Najviše je pritom pala prodaja tvrtke u Kini zbog usporavanja rasta tamošnjeg gospodarstva, što je potrošače navelo na oprez.
Uz to, devalvacija kineskog juana u kolovozu odagnala je mnoge kineske turiste od kupnje u Hong Kongu, koji je donedavno bio njihova glavna odrednica za kupnju luksuzne robe.
Europa i Japan jedina su dva područja u kojima je zabilježen blagi rast prodaje, zahvaljujući potrošnji turista, no visok tečaj dolara odvratio je mnoge od kupnje u SAD-u, poručilo je poslovodstvo Prade.
“Tržišni uvjeti su i dalje vrlo složeni zbog nestabilnosti financijskih tržišta i zabrinutosti za sigurnost u svijetu, što je naštetilo turizmu”, kazao je financijski direktor Prade Donatello Galli.
Kako bi zaštitila profitne marže, Prada će idućih godina razmotriti zatvaranje pojedinih prodajnih mjesta i ograničiti otvaranje novih na 10, kazao je Galli. Za usporedbu, Prada je u 2014. godini otvorila 54 nove prodavaonice u svijetu.