Poznato pravilo kaže da je "mušterija uvijek u pravu", no postoje slučajevi kada to zaista nije tako. Ljudi ponekad znaju imati jako čudne zahtjeve prilikom kupovine ili se naljutiti na zaposlenike zbog nečeg što im nije po volji (što nerijetko rezultira onim "želim razgovarati s menadžerom").
BuzzFeed je prikupio neke od najapsurdnijih iskustava osoblja restorana, trgovina i drugih uslužnih obrta koje oni nikada neće zaboraviti.
“Mušterija je jednom vikala na mene jer joj je pomfrit bio ‘duboko pržen’. Ozbiljno sam se morala oduprijeti porivu da joj dam sirovi, zamrznuti pomfrit”, kaže jedna djevojka.
“Jednom je gost napisao službeni prigovor mom upravitelju o mom ‘ljutom i odbojnom licu’. Imam ono što bi neki mogli nazvati “resting bitch face” i pretpostavljam da je to shvatio osobno”, prisjeća se drugi korisnik.
Treći je svoje neugodno iskustvo doživio prilikom rada u McDonald’su: “Radio sam u McDonald’su i jedna se mušterija požalila da u njenom Big Macu nedostaje rajčica. Objasnio sam joj da Big Macovi ne dolaze s rajčicama, osim ako nisu posebno naručene. Zatim mi je počela pjevati pjesmu o Big Macu u predvorju punom ljudi, dodajući riječ “rajčica” u tekst pjesme da bi dokazala svoju poantu.”
“Radio sam u vrtnom odjelu prodavaonice s kućanskim namještajem i aparatima. Tijekom ljeta, trgovina je otvorena u šest sati ujutro, ali stražnja vrata u vrtnom centru tada su se iz raznih razloga otvorila kasnije. Usprkos tome, cijeli vrtni odjel bio je i dalje otvoren, samo si trebao proći kroz glavna vrata umjesto stražnja. Tu se našla jedna gospođa koja je vikala na mene kroz zatvorena stražnja vrata u 6:15 jer joj ih nisam otvorio. ‘Uznemiravate me’, vikala je, pritom odbijajući proći kroz prednja vrata”, prepričava tip.
Jedna djevojka nerado se prisjeća svog posla u trgovini za kućne ljubimce: “Radila sam u dućanu za kućne ljubimce i jedna žena je došla u tražiti krevetić za svoje štene koji on ne može žvakati. Nakon što sam joj pokazala što imamo u ponudi, našla je onaj koji joj se svidio. Odmah me pitala može li ga reklamirati ako njen par bude žvakao taj krevet. Pristojno sam objasnila da to ne može napraviti jer radimo povrat samo ako se proizvod uništio sam od sebe ili je bio oštećen ranije. Tada je počela zahtijevati da želi da je netko drugi poslužuje umjesto mene, nakon što mi je nekoliko puta rekla da nisam kompetentna. Otišla sam po šefa koji joj je rekao istu stvar, a na kraju je kupila krevet koji sam joj ja na početku predložila.”
Od svih napornih mušterija, među najgorima su oni razmaženi. “Radio sam u “coffee&wine” baru kada je muškarac vikao na mene jer nisam znao što želi da mu donesem nakon što je naručio “svoje uobičajeno”. To je bio moj prvi susret s njim, a poklopio se s mojim prvim danom na blagajni. Od njegovog vikanja i ispada nisam mogao otići poslužiti ljude za drugim stolom jer je on odbijao reći mi što točno želi naručiti. ‘Znaš li ti tko sam ja?!’ ponavljao je toliko naporno da je njegova ‘uobičajena’ narudžba zapisana, uokvirena i zalijepljena uz blagajnu”, podijelio je svoje iskustvo jedan korisnik.
“Jednom, dok sam radio u kafiću, pružio sam mušteriji kavu i poželio mu ugodan dan. Nakon toga, kompaniji je stigao njegov ljutiti mail u kojem mom menadžeru govori kako sam bio nepristojan prema njemu jer sam mu rekao ‘Ugodan dan!’ umjesto ‘Hvala’, kako stoji u standardima kompanije”, piše drugi tip, prenosi Index.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.