Jedna alergična reakcija pokrenula lavinu na internetu

Lifestyle 18. sij 201609:05 > 09:21
Pixabay

Jedna je korisnica EOS-ova balzama za usne svojom tužbom pokrenula lavinu reakcija na internetu.

EOS je jedan od najpopularnijih proizvođača balzama za usne. Atraktivna šarena okrugla ambalaža čini ga upečatljivim i prepoznatljivim na tržištu. Osim toga, tvrtka se hvali kako su njezini balzami za usne napravljeni od 95 posto organskih sastojaka, te da ne sadrže parabene. Za njihovu su ogromnu popularnost zaslužne i brojne glazbene zvijezde, koje su ga koristile u svojim spotovima. Osim toga, EOS je kompanija koja je uspjela pokoriti tržište sa samo jednim proizvodom.

Međutim, da ne bude sve ružičasto pobrinula se jedna potrošačica. Rachel Cronin podigla je tužbu protiv EOS-a, tvrdeći kako su njihovi balzami prouzročili pucanje, krvarenje i osip oko njezinih usana. Osim što je u tužbi navela svoje loše iskustvo s korištenjem balzama za usne, Cronin je navela i iskustva nekoliko drugih potrošača.

EOS se o slučaju oglasio na Facebooku. ‘Neki su od vas vidjeli vijest o tužbi protiv naše kompanije. Želimo biti sigurni da vi, naši cijenjeni klijenti i obožavatelji, znate da je zdravlje naših potrošača naš glavni prioritet. Naši su proizvodi sigurni za uporabu, i napravljeni od najkvalitetnijih sastojaka, koji zadovoljavaju sve uvjete i standarde kvalitete koji nalaže industrija. Nezavisni laboratorij na rigorozan način testira naše proizvode, kako bi se uvjerili u njihovu kvalitetu. Iz ovih razloga čvrsto vjerujemo kako je ova tužba bez osnove, a mi ćemo nastaviti stvarati nove i uzbudljive proizvode koji oduševljavju naše potrošače. Hvala, EOS‘, napisali su iz kompanije.

Ipak, vijest o tužbi pokrenula je lavinu reakcija na društvenim mrežama, poglavito na Twitteru. Brojni su se korisnici EOS-ovih balzama požalili na slične tegobe kakve je imala Cronin, tražeći od tvrtke da preuzme odgovornost za to.

https://twitter.com/kaylacarmella/status/687664012348227584

 Međutim, bilo je i onih koji smatraju da je Cronin doživjela alergijsku reakciju i da bi i ona, ali i njoj slični, trebali jednostavno prestati koristiti proizvod i problem će biti riješen.

https://twitter.com/NoelFisher/status/687347632411422720

Bez obzira na sve, ovo nije prvi put da se kompanija našla na meti ljutitih potrošača. Prije tri su godine internetom počele kružiti fotografije pljesnjivih balzama. Jedna je korisnica čak poslala i mail kompaniji, pitajući ih zašto njihovi proizvodi sadrže plijesan, a dobila je i odgovor. Iz EOS-a su kazali kako je plijesan česta pojava na vlažnim i toplim mjestima, kao i na proizvodima od prirodnih sastojaka. Savjetovali su joj, potom, nanošenje balzama na suhe usne, kako bi se izbjeglo stvaranje plijesni. Nezadovoljnoj su korisnici ponudili i besplatan balzam po izboru, kako bi se iskupili za njezino neugodno iskustvo.

Kompanija se potom na svojoj službenoj internetskoj stranici osvrnula na problem s plijesni. Kazali su da u velikom broju slučajeva ne mora nužno biti plijesan u pitanju, nego da se može raditi o prljavštini iz torbe ili džepa koja se uhvatila za proizvod.

Bez obzira na sve, ovi skandali nisu utjecali na popularnost EOS-a, poglavito među mladim ljudima.

N1 pratite putem aplikacija za Android|iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter|Facebook.