Zašto je dobro pojesti žlicu meda prije spavanja?

Lifestyle 19. svi 202111:34 > 11:43
Izvor: Izvor: Shutterstock

Mršavljenje i problemi sa snom teme su koje zanimaju (i muče) mnoge, a rješenje bi mogla ponuditi hibernacijska dijeta, kod koje se proces mršavljenja, kao što ime i kaže, pokreće tijekom noći, a ujedno vam pomaže da bolje spavate.

Ključno je pravilo hibernacijske dijete da prije spavanja uzmete jednu do dvije žlice meda, bilo u toplom napitku, u smoothieju ili ravno iz staklenke, piše Zadovoljna.hr.

Dijetu je osmislio britanski farmaceut i nutricionist Mike McInnes, koji kaže da ona istovremeno djeluje na bolji san i mršavljenje jednostavno koristeći biologiju našeg tijela i surađujući s njom umjesto da radi protiv nje.

Hibernacijska dijeta djeluje tako da ‘regrutira’ prirodni mehanizam organizma koji kontrolira tjelesnu težinu. Ne morate se boriti protiv svoga tijela na svakom koraku kako biste postigli zdravu težinu, ističe Mike McInnes.

Ključ je da se obnavljajući mehanizmi tijela pokrenu tijekom noći, ubrzavajući metaboličke procese i sagorijevanje masnoća, ublažavajući djelovanje hormona stresa i pomažući nam da se tijekom noći bolje naspavamo. I tu nastupa med.

VEZANE VIJESTI

Med je odavno cijenjen zbog svojih terapeutskih svojstava. Autor hibernacijske dijete tvrdi da fruktoza i glukoza u medu tijelu daju gorivo koje mu je potrebno tijekom noći, a koje kontrolira ravnotežu razine šećera u krvi te potiče sagorijevanje masnoća. Dok spavate, med će stimulirati rad jetre te umanjiti djelovanje hormona stresa koji otežavaju mršavljenje i spavanje.

No hibernacijska dijeta ne temelji se samo na medu. Za najbolje rezultate važno je pridržavati se zdrave prehrane, što podrazumijeva izbjegavanje procesuiranih namirnica, poput bijelog kruha, pizze, burgera, čipsa, piva i šećera te konzumiranje namirnica koje sadrže nutrijente važe za naš organizam, bez suvišnih aditiva.

Hibernacijska dijeta preporučuje dva ili tri treninga otpornosti tjedno. Za to ne morate ići u teretanu – i kod kuće možete koristiti lagane utege ili vrećice napunjene šećerom ili rižom kako biste odradili trening. I u jogi i pilatesu postoje vježbe otpora koje možete isprobati.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Komentari

Vaš komentar