Od početka siječnja do kraja studenoga u Hrvatskoj je prodano 57.629 novih putničkih vozila, što je 18,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je samo u studenome prodano 3.549 novih vozila ili 1,5 posto više u odnosu na isti lanjski mjeseci, pokazuju u srijedu objavljeni podaci agencije Promocija plus.
Prema tim podacima, u prvih jedanaest mjeseci ove godine prodano je 9.005 putničkih vozila više nego u istom razdoblju lani.
U dosadašnjem dijelu godine najviše vozila na hrvatskom je tržištu prodao Volkswagen, njih 8.707, što je u ukupnoj prodaji udjel od 15,1 posto.
Slijedi Renault s prodajom 5.599 automobila (udjel 9,7 posto), treća je Škoda, također članica VW koncerna, s 5.107 prodanih vozila (udjel 8,9 posto).
Više od pet tisuća automobila u jedanaest mjeseci prodao je još jedino Opel, 5.048 vozila, koji tako u ukupnoj prodaji ima udjel od 8,8 posto.
Tri najprodavanija modela u prvih jedanaest mjeseci su Škoda Octavia s prodajom 2.879 vozila, potom Renault Clio (2.554) i Volkswagen Golf (2.128).
Na četvrtom je mjestu Volkswagen Polo s prodanih 2.115 vozila, a peta Suzuki Vitara s 1.628 prodanih vozila.
Od ukupne prodaje, 55 posto vozila ili njih 31.711 su benzinci, a 42,6 posto odnosno 24.553 vozila dizelaši.
Hibridnih je automobila u jedanaest mjeseci prodano 774 što je u ukupnoj prodaji udio od 1,3 posto, vozila na LPG pogon prodano je 469 (udjel 0,8 posto), a na potpuno električni pogon 122 (udjel 0,2 posto).
I dok se u većem dijelu godine, posebice početkom i sredinom godine, bilježio snažniji rast prodaje na godišnjoj razini, rast je u studenome usporio na 1,5 posto.
Samo u studenom prodano je 3.549 automobila ili njih 53 više nego u studenom 2017. godine.
U studenom ove godine najprodavaniji model bio je Volkswagen Golf s prodana 184 vozila, druga je Suzuki Vitara sa 164 vozila, treća Škoda Octavia s prodajom 137 vozila, što je jedan automobil više od četvrtoplasiranog Renaulta Clio.