BMW Grupa i Daimler AG udružit će snage u radu na automatiziranoj vožnji.
U početku, fokus će biti na unapređenju razvoja tehnologija nove generacije sustava za pomoći vozačima, automatiziranu vožnju na autocestama i značajke parkiranja (do razine 4 SAE). Tvrtke su potpisale Memorandum o razumijevanju kako bi zajednički razvile ovu tehnologiju, koja je ključna za mobilnost budućnosti. BMW Grupa i Daimler AG svoje partnerstvo vide kao dugoročnu stratešku suradnju i nastoje učiniti tehnologiju sljedeće razine široko dostupnom do sredine sljedećeg desetljeća.
“Dok nastavljamo putem svoje strategije, kombiniramo stručnost dvaju tehnoloških lidera. U BMW Grupi, dugoročna partnerstva unutar fleksibilne, podesive, neekskluzivne platforme ključna su za napredak industrijalizacije autonomne vožnje. Kombinirajući ključnu stručnost naših dviju tvrtki povećat ćemo našu inovativnu snagu i ubrzati širenje ove tehnologije,” izjavio je Klaus Fröhlich, član Uprave BMW AG, Razvoj.
Ola Källenius, član Uprave Daimler AG, odgovoran za grupna istraživanja i razvoj Mercedes-Benz automobila, je izjavio: „Autonomna vožnja je za nas u ovom trenutku jedan od najrevolucionarnijih trendova, a cijela Daimler Grupa radi naporno na tome. Kao i uvijek u Daimleru, naš prioritet je sigurnost. Umjesto pojedinačnih, samostalnih rješenja, želimo razviti pouzdani cjelokupni sustav koji korisnicima pruža vidljivu dodanu vrijednost. Radeći s pravim partnerima, želimo napraviti značajan napredak u poboljšanju performansi ove tehnologije i sigurno je dovesti na cestu.“
Planirana suradnja nudi BMW Grupi i Daimler AG brojne očite prednosti: vještine i iskustvo pojedinih partnera i podesiva arhitektura ubrzat će i pojednostaviti razvoj budućih tehnoloških generacija. Osim sinergije, nove tehnologije će se brže plasirati na tržište, uz kraće inovacijske cikluse. Za obje tvrtke, sigurnost putnika u vozilu i drugih sudionika u prometu je od najveće važnosti i ključni je razlog zbog kojeg je pouzdanost sustava ključni kriterij za suradnju. Dva partnera nastavljaju slijediti svoj cilj biti vodeći u razvoju.
Zajednički poslovi razvoja provodit će se kroz podesivu arhitekturu koja obuhvaća nekoliko stupnjeva automatizacije, s razinama 3 i 4 koje omogućuju automatiziranu vožnju na autocestama. Osim toga, dva partnera planiraju razmotriti mogućnost proširenja njihove suradnje koja bi obuhvaćala više razine automatizacije, kako na autocestama tako i u urbanim područjima. Ova razmatranja naglašavaju održivu, dugoročnu prirodu suradnje, koja uključuje cilj stvaranja podesive platforme za automatiziranu vožnju. Razvoj tehnologija današnje generacije i stalna suradnja dviju tvrtki ostaju nepromijenjeni i nastavljaju se kao i do sada. Stalni razvoj tehnologija najnovije generacije i postojeće suradnje ostat će nepromijenjen projektiranom suradnjom i nastaviti se kako je planirano. BMW Grupa i Daimler AG također će istražiti dodatna partnerstva s drugim tehnološkim tvrtkama i proizvođačima automobila koji bi mogli doprinijeti uspjehu platforme.
Autonomna vožnja u BMW Grupi BMW Grupa radi na automatiziranoj vožnji od 2006. godine i uspostavila je ne-ekskluzivnu platformu s tehnološkim stručnjacima, dobavljačima i proizvođačima originalne opreme kako bi je prenijeli na serijsku poizvodnju. Od 2017. godine rad na ovom području objedinjen je u Autonomnom kampusu za vožnju u Unterschleissheimu, sjeverno od Münchena, a industrijalizacija i podesivost tehnologije napreduju uz podršku partnera. Potpuno novi agilni razvoj softvera koristi se na kampusu kako bi se ubrzao razvoj platforme i postavili novi industrijski standardi. Širom svijeta više od 70 testnih vozila isprobava najmoderniju tehnologiju. Oni prikupljaju podatke kako bi poboljšali strojno učenje s umjetnom inteligencijom kroz simulacije i testirali nove funkcije razine 2 – 5 na cesti. Generacija tehnologija koje se trenutno razvijaju ući će u serijsku proizvodnju kada i automatizacija razine 3 2021. u BMW-u iNEXT gdje će također biti omogućena razina 4 za pilot projekte.
Autonomna vožnja u Daimler AG Daimler AG radi na razvojnim projektima serije ne samo za određena vozila razine 3, već i za razine 4 i 5. Dugogodišnji lider u aktivnim sigurnosnim sustavima, samostalno je programirala svoje sustave većinom od samog početka. 2019. će se u San Joséu, Silicijska dolina, lansirati prvi pilot-program, s Boschom, na vozilima koja se sama voze (razine 4/5) u urbanim sredinama. To će biti sljedeći korak u okviru postojeće suradnje između partnera i suradnja će se nastaviti kako je planirana. Početkom sljedećeg desetljeća, Daimler će na tržište plasirati ne samo iznimno automatizirana vozila (razina 3), već i potpuno automatizirana (razina 4/5) vozila. Jedini je proizvođač originalne opreme u svijetu tako dobro pozicioniran da primjenjuje autonomnu vožnju u svim relevantnim kontekstima, od osobnih automobila i kombija do autobusa i kamiona, te se stoga oslanja na podesiva rješenja za automatiziranu vožnju.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.