Tijekom prva četiri ovogodišnja mjeseca u Hrvatskoj su prodana 20772 nova automobila ili 0,5 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, pokazuju podaci agencije Promocija Plus, koji bilježe i rast prodaje u travnju u odnosu na ožujak i lanjski travanj.
Najprodavaniji model u prva četiri mjeseca bila je Škoda Octavia koje je prodano u 1180 komada, čime je zauzela tržišni udio od 5,7 posto.
S 1129 komada i udjelom na tržištu od 5,4 posto slijedi Renault Clio, a treći najprodavaniji bio je Volkswagen Golf sa 682 primjerka i tržišnim udjelom od 3,3 posto.
Među prodavanijim modelima bili su i Suzuki Vitara (644), Dacia Sandero (607), Dacia Duster (600), Opel Astra (581), Volkswagen T-Roc (542), Renault Captur (486) i Volkswagen Tiguan (472).
Tržišni udjel po markama otkriva vodstvo Volkswagena s 13,6 posto, a slijede Renault s 10,8 i Škoda s 10 posto te Opel s 8,3 postotnim udjelom na tržištu.
Najviše novih automobila u prva četiri mjeseca prodano je u zagrebačkoj regiji, 35 posto, a slijede Požeško-slavonska (8,6 posto), Istarska (8,2 posto) i Primorsko-goranska županija (7,2 posto).
Prema pogonskom gorivu, tijekom prva četiri mjeseca u Hrvatskoj je prodano 59 posto novih benzinaca, 38 posto dizelaša, 0,2 posto električnih, 0,6 posto vozila na plin i 2,7 posto hibrida.
Tijekom travnja u Hrvatskoj su prodana 8.633 nova putnička automobila, što je 71 posto više nego u ožujku i 23 posto više nego u travnju prošle godine. U travnju je najprodavaniji bio Renault Clio, ispred Škode Octavie i Opel Astre.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.