Mazda ulazi u novi segment na tržištu svojim kompaktnim SUV-om. Zahvaljujući duljini od 4.395 mm, širini od 1.795 mm, visini od 1.540 mm te međuosovinskom razmaku od 2.655 mm, ovaj se model našao između modela CX-3 i odavno provjerenog i omiljenog modela CX-5, čime ispunjava zahtjeve kupaca koji žele kombinirati kompaktnost, dimenzije prilagođene gradskom području prethodnog modela te prostranost i praktičnost potonjeg modela.
Nova Mazda CX-30 utjelovljenje je najnovijih postignuća Mazde u području njegova revolucionarnog dizajnerskog jezika Kodo. Osim potpune dinamičnosti Kodova izvornog koncepta “duša pokreta”, ova zrelija izvedba nastoji doseći veći stilski prestiž zahvaljujući eleganciji i odvažnosti minimalističke estetike “manje je više” koja je nadahnuta najčišćim tradicijama japanske umjetnosti i ljepotom prostora među predmetima.
Unutrašnjost koja je potpuno prilagođena čovjekovim potrebama uključuje čist, prozračan i otvoren prostor kabine te udobno, usmjereno područje kokpita. Zajedničko obilježje kokpita i kabine jest usmjerenost na ergonomsku izvrsnost i najsuvremeniju tehnologiju u dizajnu svega od položaja vozača i vidnog polja do HMI sučelja (sučelje čovjek-stroj) i kvalitete audio zvuka.
Novorazvijene tehnologije kao što su Mazda Harmonic Acoustics s osam zvučnika ili premium audiosustav Bose s 12 zvučnika pažljivo su ugrađene zahvaljujući vrhunskim materijalima i besprijekornoj završnoj obradi kako bi unutrašnjost odavala dojam visoke kvalitete i istinske otmjenosti.
Novi kompaktni SUV obuhvaća sva najnovija dostignuća Mazdina sustava nove generacije Skyactive – arhitektura vozila koji, osim što se služi sposobnošću uspostave ravnoteže svojstvenom za ljude radi postizanja veće udobnosti tijekom putovanja, također pridonosi smanjenju i kontroli buke, vibracija i grubosti u radu čime stvara jedinstven dojam tišine u kabini.
U spoju s pametnim tehnologijama kao što su unaprijeđeni sustav pogona na sva četiri kotača i-Activ koji zajedno sa sustavom G-Vectoring Control (GVC) upravlja raspodjelom okretnog momenta među prednjim i stražnjim kotačima, promiče se još uključenije iskustvo vožnje Jinba Ittai – što u konačnici rezultira iznimno dinamičnim voznim osobinama.
Među paletom pogona ističu se najnoviji benzinski i dizelski motori Skyactiv, uključujući Mazdinu revolucionarnu tehnologiju paljenja goriva kompresijom uz kontrolu pomoću svjećice (Spark Plug Controlled Compression Ignition, SPCCI) koja donosi jedinstvenu metodu izgaranja u kojoj se spajaju sklonost prema visokim brojevima okretaja benzinskog motora s nadmoćnim odzivom dizelaša.
Naposljetku valja istaknuti kako sveobuhvatni paket značajki aktivne sigurnosti sustava i-Activesense Mazde CX-30 sad obuhvaća i nanovo dodan sustav nadzora vozača (Driver Monitoring) čime je kompaktni SUV opremljen dodatno unaprijeđenom sposobnošću omogućivanja sigurnog i ugodnog iskustva vožnje svim putnicima.
Potpuno nova Mazda CX-30 starta od 173.300 kuna, za što se dobiva zaista bogat serijski paket opreme u kombinaciji s benzinskim 2.0 SkyActiv motorom sa 122 KS, koji donosi tehnologiju deaktivacije cilindara pod manjim opterećenjem. Naime, sustav deaktivacije cilindara isključuje dva od četiri cilindra u motoru u situacijama manjeg opterećenja, kao što je primjerice dugotrajna vožnja jednakom brzinom u gužvi na autocesti. Gašenjem dvaju vanjskih cilindara smanjuju se usisni gubici, mehanički otpor te, u konačnici, potrošnja goriva – a vožnja je neusporedivo ugodnija.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram