United Grupa, vodeći pružatelj telekomunikacijskih i medijskih usluga u jugoistočnoj Europi, u sklopu koje posluje telekom operator Telemach Hrvatska te televizije i portali Sport Klub i N1, Nova TV, Doma TV i portal Dnevnik.hr, najavila je novo strateško ulaganje u Marquee TV, globalni specijalistički streaming servis za kulturu i izvedbene umjetnosti.
Investicija u iznosu od 6,7 milijuna funti financirana je od strane dvaju ulagača s namjerom da ubrza nadogradnju i globalno uvođenje platforme Marquee TV. Vodeća svjetska usluga streaminga izvedbenih umjetnosti, prozvana “Netflixom za umjetnost”, pokrenuta je 2018. te ima pretplatnike u više od 100 zemalja.
Zahvaljujući ulaganju United Grupe sa sjedištem u Nizozemskoj i međunarodne medijske tvrtke Viasat World, ponuda Marquee TV-a bit će značajno unaprijeđena te će ubuduće uključivati više originalnih i ekskluzivnih sadržaja, naročito onih koji podržavaju najupečatljivije nove talente. Marquee TV također će se pokrenuti na glavnim platformama diljem svijeta te će nadograditi svoje aplikacije novim značajkama, čime će ispuniti obećanje dano ljubiteljima umjetnosti i kulture da će postati njihov vjerni pratitelj.
Marquee TV nudi najbogatiji spoj plesa, baleta, opere, kazališta, klasične glazbe i dokumentarnih filmova – od suvremenih do klasika. Dostupan izravno u trgovinama aplikacija i na glavnim TV platformama, Marquee TV ima misiju povezati globalnu publiku s umjetnošću i kulturom gdje god se nalazili.
Tijekom globalnog lockdowna Marquee TV se pozicionirao kao nezaobilazna aplikacija za ljubitelje kulture i glavni partner umjetničkih organizacija koje se žele povezati s publikom na mreži. Istraživanja pokazuju da je 60 posto publike s umjetničkim preferencijama steklo naviku gledanja nastupa online, a njih 90 posto nastavlja sadržaj gledati online čak i nakon ponovnog pokretanja izvedbi uživo.
Pretplatnički streaming servisi specijalizirani za određenu publiku ili kategoriju sadržaja narasli su više nego dvostruko brže od vodećih streaming igrača na masovnom tržištu tijekom posljednje dvije godine. S obzirom na predviđanja da će cjelokupno tržište pretplatničkog streaminga dostići 100 milijardi funti do 2025. godine, a umjetnički sektor tek počinje s prelaskom na digitalne platforme, Marquee TV je izvrsno pozicioniran za oba vala rasta.
“Oduševljeni smo zbog priljeva novog kapitala ne samo od strane jednog, već dva briljantna strateška investitora. United Grupa i Viasat World su poduzetničke organizacije koje razumiju što je potrebno za uspjeh na današnjem tržištu digitalnih medija. Uvjeren sam da uz njihovu potporu možemo ubrzati našu viziju i nevjerojatan dar izvedbene umjetnosti približiti online publici diljem svijeta”, izjavio je Simon Walker, suosnivač i izvršni direktor Marquee TV-a.
“Kategorija umjetnosti i kulture jedna je od posljednjih neiskorištenih vertikala globalnog sadržaja. Marquee TV izgradio je temelje brenda koji može iskoristiti ovu priliku na svakom većem tržištu. Oduševljeni smo partnerstvom sa Simonom i njegovim timom s namjerom da budemo na usluzi ovoj izuzetno vrijednoj publici kojoj do sada nije bilo posvećeno dovoljno pažnje”, izjavila je Victoriya Boklag, izvršna direktorica United Grupe.
“Tim Marquee TV-a posjeduje istinsku strast prema snazi i potencijalu umjetnosti. Viasat World bio je jedan od njihovih najranijih podupiratelja jer dijelimo istu viziju za izgradnju vertikale digitalnog sadržaja velikih razmjera namijenjenu globalnim ljubiteljima umjetnosti i svima koji su ‘kulturno znatiželjni’. Kao jedan od najvećih europskih agregatora i kustosa sadržaja, u idealnoj smo poziciji da podupremo sljedeću fazu rasta kroz partnerstva s ključnim talentima, vodećim međunarodnim umjetničkim organizacijama i glavnim distributerima”, izjavila je Irina Gofman, predsjednica i izvršna direktorica Viasat Worlda.
U potpunosti osmišljena sezona Marquee TV-a, predviđena za jesen i zimu 2021., donosi preko 50 novih izvedbi s vodećim svjetskim orkestrima, opernim i plesnim kućama te nizom novih talenata. Uključuje ekskluzivne filmove i posebne događaje s ulaznicama − nadovezujući se na dugogodišnja partnerstva s organizacijama poput Londonskog filharmonijskog orkestra, Scottish Balleta i San Francisco Dance Film Festivala. Istovremeno, predstavit će se i ekskluzivni sadržaj poput Teatra alla Scala i Teatra Real te opsežne kolekcije iz Opere Australije i Australskog baleta.
Marquee TV trenutno je dostupan na aplikacijama za iOS i Android te platformama Apple TV, Android TV, Amazon Fire, Comcast X1, Cox, Roku i Samsung, a planiraju se i redovita lansiranja na dodatnim platformama diljem svijeta.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!