Strka, panika, šiza, dok radite doručak istovremeno već počinjete raditi, provjeravate mejlove, oblačite sebe, tražite žlicu pod stolom i istovremeno se šminkate, svoj doručak sigurno ne jedete u mini već maksi zalogajima, nalijevate se s još malo kave, trčite, psujete, već kasnite. Opet kasnite! Uobičajeno je to jutro zaposlene mame.
O tome govori i jedno novo istraživanje koje je tvrtka Organic Valley’s pretočila u urnebesnu reklamu, u kojoj stvarne radne mame objašnjavaju zašto njihova jutra nisu i nikada neće biti kao ona iz reklama.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 1.000 radnih mama s njihovim uobičajenim jutarnjim navikama, a rezultati su sljedeći:
57 posto majki budi se prije izlaska sunca
82 posto majki redovnim jutarnjim vježbanjem smatraju ono kada hvataju budilicu po sobi
21 posto mama i prije nego ustanu već provjeravaju svoje e-mailove
33 posto njih nikada ne složi krevet nakon ustajanja
48 posto mama umjesto doručka uživa u kavi
53 posto njih za buđenje, spremanje i izlazak iz kuće imaju manje od sat vremena
58 posto mama svako jutro psuje na nekoga ili na nešto
Pogledajte uobičajeno jutro zaposlene mame. Bez uljepšavanja: