Kao potrošači volimo vjerovati da donosimo svjesnu odluku kada biramo određeni proizvod, a posebno kada se to odnosi na proizvode kao što je kozmetika kod kojih smatramo da su posebni i izrađeni samo za nas.
No, ispada da je čak 182 brenda iz kozmetičke industrije pod “kapom” sedam velikih proizvođača koji kroje trendove u ovoj industriji. Prema pisanju britanskog Independenta, sedam velikih kompanija koje posjeduju 182 brendova su: Estée Lauder Companies, L’Oréal, Unilever, Procter and Gamble, Shiseido, Johnson and Johnson i Coty.
Estée Lauder posjeduje 24 kozmetička brenda sa liste. Neki od njih su poznati brendovi Donna Karan, Michael Kors, Tom Ford, Tommy Hilfiger, and Tory Burch, a manje poznati su i Aveda, Bobbi Brown, Clinique, La Mer, and MAC Cosmetics. Cijela grupa Estée Lauder, prema procjenama je u 2016. godina imala prihod od 11.3 milijardi dolara.
Najviše brendova ima L’Oréal
Najviše brendova na listi Independenta drži L’Oréal, njih čak 39, od kojih su najpoznatiji Lancôme, Maybelline, Urban Decay, Garner, Essie i The Body Shop. Drže i vrlo skupe marke za njegu kože i kose Pureology, La Roche-Posay i SkinCeuticals. 2016. godine imali su promet od 27.6 milijardi dolara.
Unilever ima 38 brendova s liste, a procjenjuje se da je prošle godine imao 58.2 milijarde dolara korporativnih prihoda, od čega oko 22.3 milijarde otpadaju na prodaju kozmetike.
Procter & Gamble drži 9 kozmetičkih brendova, najpoznatiji su Head & Shoulders, Herbal Essences, Olay i Gillette. Korporativni prihodi 2016. godine bili su im oko 76 milijardi dolara, od čega se 18 milijardi odnosi na kozmetičku industriju.
Procter & Gamble je 2016. godine prodala mnoge brendove Cotyju koji je sa 33 brendova jedan od novih lidera u kozmetičkoj industriji sa 33 brenda. Nakon velike trgovine 2016. godine sada posjeduju neke poznate proizvode među kojima su OPI, Rimmel, Covergirl te stoje iza linija poznatih osoba kao što su Katy Perry, David Beckham, Beyoncé i mnogih drugih. U 2016. godini su im prihodi od kozmetike iznosili 4.3 milijarde dolara, ali se nakon novih akvizicija očekuje da će ta brojka bitno narasti.
Japanski Sheisido ima oko 30 brendova od kojih se većina prodaje u SAD-u. Procjena je da su im u 2016. godini prihodi od kozmetike iznosili 6.3 milijarde dolara.
Posljednji na listi “sedam velikana” je Johnson & Johnson koji posjeduje devet brendova uključujući i Aveeno, Neutrogena, Clean and Clear, and RoC.