Googleovo automatsko završavanje riječi može biti vrijedan istraživački alat. S obzirom na to da Google pretrage predlaže na temelju toga što su drugi korisnici naviše pretraživali, tako se lako može složiti slika kakve su percepcije zemalja u svijetu.
Ekipa s financijskog bloga Fixr.com jednostavno je u tražilicu ukucala “How much does * cost in Mauritanija” i gledali što im Google predlaže umjesto zvjezdice. U slučaju spomenute Mauritanije, tražilica im je sugerirala “Koliko košta rob u Mauritaniji”. No rezultati ni za druge zemlje nisu bili ništa manje šokantni.
Primjerice, dok većinu zanima koliko košta patent u SAD-u, ili putovnica u Kanadi, u Meksiko se odlazi na liposukciju. Dok je za Novi Zeland najtraženija cijena vazektomije,u Australiji se ironično najviše traži umjetna oplodnja.
Dok strance najviše zanima koliko u Hrvatskoj košta kava, kod Srba ih zanima pivo.
Cijena prostitutke najtraženija je u Letoniji, Urajini i Bugarskoj, u Albaniji se traži operacija nosa, U Irskoj sprovoda, a u Rusiji cijena letenja MiG-om, piše net.hr.