Najpopularnija svjetska tražilica Google objavila je svoj prvi godišnji izvještaj o modnim trendovima (Fashion Trends Report) uzimajući u obzir riječi i fraze koje korisnici interneta upisuju kako bi dobili podatke o odjevnim komadima koji im se motaju po glavama.
Pronicljivi Google u obzir je uzeo informacije o 6 milijuna termina koji su se najviše provlačili kroz omiljeni search alat, a protežu se od siječnja 2012. pa sve do veljače 2015. i to kako bi dobili uvid u to kojima je od njih rasla popularnost, istovremeno ih povezujući s relevantnim demografskim podacima.
Izvještaj je pokazao kako je popularnost terminima kao što su primjerice normcore i peplum drastično pao, dok je za određene trendove interes na Google-u u značajnom rastu. Hoće li se sukladno zainteresiranosti na virtualnoj tražilici spomenuti trendovi proliti ulicom ovog proljeća, još nam preostaje vidjeti. Recimo, interes za suknjama od tila naprosto divlja, pogotovo za onima u klasičnim bojama poput crne i bijele no mnogima se, očigledno, sviđaju i dugine boje odjevnog komada koji najčešće vežemo uz balerine. Zainteresiranost za lepršave suknjice od tila porastao je za 34% od početka mjerenja, a poraslo je i traganje za ikoničnim ružičasto- bijelim outfitom Carrie Bradshaw mada je vrijeme emitiranja serije Sex and the City odavno prošlo.
Popularnost raste i trendu nošenja takozvanih jogger pants, kako za muškarce pa tako i za žene i djecu. I to u svim mogućim i nemogućim materijalima. Ako je vjerovati preciznoj statističkoj analizi koja dolazi iz Google-a, suknje midi dužine doživljavaju veliki comeback rastući rapidno u popularnosti. No, uz neodoljivo chic suknjice korisnici, znatiželjni i pomalo zbunjeni, često traže savjete kako ih kombinirati u svojim dnevnim outfitima. Hlače palazzo kroja na grafikonu omiljenosti počeli su se uspinjati nakon tjedana mode u New Yorku 2013. od tada ne jenjavajući u svojoj popularnosti, piše Fashion.hr.