Prvo Drive-In Kino na Zagrebačkom velesajmu u petak je, drugi dan za redom, zbog vremenskih nepogoda odgodilo planiranu prvu filmsku projekciju tako da će osmodnevni 'filmski program iz automobila' početi u subotu.
Vjetar koji je u četvrtak i petak puhao u Zagrebu, s povremenim vrlo snažnim naletima, prisilio je organizatore da odgode filmski projekt na otvorenom jer im je, ističu, sigurnost posjetitelja najvažnija.
“Dva mjeseca smo se u cijeloj Hrvatskoj uspješno čuvali u našim domovima od moguće zaraze koronavirusom, pretrpjeli dva veća i niz manjih potresa u Zagrebu, pa nam je protekla dva dana snažan vjetar htio srušiti platna za projekciju. No, u subotu navečer krećemo”, poručuju iz tvrtke Kreativna poslovna rješenja, koja je glavni nositelj projekta.
U sljedećih osam dana, svake večeri od 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma u planu su projekcije atraktivnih filmskih blockbustera u prvom Drive-In Kinu u Hrvatskoj, a informacije o projekcijama bit će objavljene na službenoj web stranici projekta.
Filmovi će se prikazivati na dva 15-metarska platna, a zvuk filma posjetitelji će pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođeni privremenoj radijskoj frekvenciji. Osigurana su mjesta za 300 automobila za svaku projekciju.
Organizatori tvrde kako su se pobrinuli da posjetitelji u ovom kinu na otvorenom imaju epidemiološko-higijenske uvjete na najvišoj razini i potpuni komfor.
Na raspolaganju im je veliki broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima te sredstvima za dezinfekciju, kao i spremnicima s poklopcima za sigurno odlaganje korištenih papirnatih brisača, a cijeli prostor dezinficira se prije i poslije svake predstave.
Svi djelatnici organizatora cijelo vrijeme nosit će zaštitnu opremu radi vlastite i sigurnosti svih posjetitelja. Ulaznice će se skenirati beskontaktno, na ulazu će svaki od posjetitelja dobiti poklon paket s grickalicama i osvježavajućim pićima, a na odlasku dva piva koja će moći popiti kada stigne doma.
Cijena ulaznice po automobilu za dvije osobe je 100 kuna, a sav prihod od prodanih ulaznica namijenjen je Kliničkom bolničkom centru Sestre milosrdnice u Zagrebu.
Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.