Prodaja luskuzne odjeće i modnih dodatka za muškarce u prošloj godini porasla je brže nego za žene i to drugu godinu zaredom, po stopama od 4,5 i 3,7 posto, navodi se u istraživanju konsultantske kuće Euromonitor.
Žene i dalje nešto više troše na odjeću, parfeme, torbe, kozmetiku, ali proporcija ubrzano teži ravnoteži.
U 2014. godini, prema podacima konsultantske kuće Bain, prodaja luksuzne odjeće u svijetu vrijedila je oko 26 milijardi eura za muškarce i oko 27 milijardi za žene. Zbog toga velike modne marke otvaraju sve veći broj butika namijenjenih muškoj klijenteli.
Međutim, kada se izađe iz segmenta luksuzne robe, dolazi se do podatka da se još uvijek dijve trećine potrošnje odjeće i obuće odnosi na žensku klijentelu, iako je prodaja ovih artikala za muškarce u prošloj godini porasla brže, i to drugu godinu zaredom, po stopama od 4,5 i 3,7 posto, navodi se u istraživanju konsultantske kuće Euromonitor.