Instagram je postao jednom od najznačajnijih društvenih internetskih platformi današnjice. No, ujedno se uz njega vežu mitovi i legende koje nemaju veze sa stvarnošću. Evo na što trebate obratiti pozornost.
Instagram će vam zabraniti djelovanje, a da to ni ne znate
Mit: Instagram navodno zabranjuje korisničke račune koje smatra nedoličnima, privremeno ili trajno, i to bez prethodnog upozorenja te tako da korisnik niti ne primijeti kako je zabrana stupila na snagu.
Stvarnost: U Instagramu tvrde kako se ne bave zabranama ove vrste. Nećete dobiti zabranu koristite li previše hashtagova ili zbog drugih manjih prijestupa. Pojedini korisnički računi doista bi mogli teže pronalaziti put do veće publike, ali u Instagramu kažu kako je to posljedica lošeg marketinga.
Vi ste vlasnici hashtaga vašeg brenda
Mit: Hashtag kojeg kreirate za svoj brend na Instagramu vaše je privatno vlasništvo, koje drugi ne smiju koristiti bez vaše dozvole. Ogluše li se, možete ih tužiti zbog neovlaštenog korištenja.
Stvarnost: Pa, možda će vas to iznenaditi, ali odgovor je – ne. Niste vlasnik sadržaja na društvenoj mreži. Sve što objavite na Instagramu postaje vlasništvom samog web odredišta.
Instagram skriva vaše objave
Mit: U Instagramu namjerno skrivaju vaše objave kako bi spriječili veći broj ljudi da ih vidi.
Stvarnost: Instagram više ne prikazuje vaše objave kronološki, što znači kako nisu dostupne po redoslijedu objavljivanja.
Kupovanje sljedbenika na Instagramu ima smisla
Mit: Kupovina lajkova i sljedbenika za vaš korisnički račun na Instagramu kraći je put do statusa utjecajne osobe (influencera) na toj platformi.
Stvarnost: Instagram kažnjava korisnike koji posežu za lažnim lajkovima i sljedbenicima. Koristi aplikacije vanjskih dobavljača kako bi ih pronašao i zabranio im djelovanje.
Poslovni korisnički računi smanjuju vašu popularnost
Mit: Prebacivanje na poslovni korisnički račun smanjit će doseg vašeg brenda.
Stvarnost: U Instagramu prate sve vaše privatne i poslovne korisničke račune. Vrijednost jednog ne razlikuje se od vrijednosti drugog. Stoga prebacivanje na poslovni račun neće smanjiti vidljivost ili razrijediti vrijednost vašeg brenda.
Korištenje previše hashtagova je loše
Mit: Instagram kažnjava korisnike koji pretjeruju s hashtagovima zato što ogroman broj hashtagova navodno odbija posjetitelje, a Instagramov algoritam za filtriranje sadržaja ih prepoznaje kao spam.
Stvarnost: Hashtagovi na Instagramu služe kako bismo se lakše probili kroz more sadržaja i našli ono što nas zanima. Stoga što više hashtagova koristite, to bolje – ali budite razumni i umjereni, piše tportal.hr.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram