Kućni ljubimci, nova ciljna skupina mobilne telefonije

Tehnologija 13. ožu 201908:01 > 08:01
Pixabay (ilustracija)

Brine vas je li vaš pas dovoljno aktivan? Opustite se, tvrtke mobilne telefonije nude pametne telefone koji mogu pomoći u brizi za vašega najboljeg prijatelja.

Među brojim “nosivim” spravicama koje su nedavno predstavljene na Svjetskom kongresu mobilne telefonije u Barceloni bili su i monitori koji se mogu pričvrstiti na ogrlice pasa ili mačaka. 

Uređaj vlasniku omogućuje da na pametnom telefonu prati lokaciju svojeg ljubimca i razinu njegove aktivnosti. Primjerice, koliko je dugo šetao, trčao, igrao se ili spavao. 

Neke čak omogućuju da se na aplikaciji odredi “sigurna zona” oko kuće i da se primaju poruke upozorenja kada ljubimac izađe iz tog područja. 

Vodafone, drugi najaveći svjetski mobilni operater, predstavio je tako u Barceloni napravu nazvanu Kippy. Uređaj je od čelika, vodootporan je i opremljen punjivom baterijom koja može trajati 10 dana s jednim punjenjem.  

Radi sa SIM karticom uz mjesečnu pretplatu od četiri do šest eura. 

Prodaja pametnih telefona u globalnom je padu drugu godinu zaredom. Ljudi dulje zadržavaju svoje mobitele jer na tržištu nedostaje velikih inovacija. 

Povezivanje mobitela i kućnih ljubimaca moglo bi okrenuti trend, nadaju se u mobilnoj industriji. 

“Pod pretpostavkom da svako ljudsko biće u Europi, ono koje je to željelo, već ima mobitel, Vodafone mudro pokušava povezati ljubimce s vlasnicima i mobitelom”, rekao je analitičar Ben Wood.   

“Tržište kućnih ljubimaca iznimno je unosno”, naglasio je. 

Pretpostavlja se da diljem svijeta oko 300 milijuna pasa i mačaka živi u domaćinstvima. 

“To je relativno velika baza za prodaju proizvoda. Istu tehnologiju kojom se koriste ljudi industrija nastoji primijeniti i na ljubimcima”, zaključio je Wood. 

Na tržištu već postoje kamere kojima kućne ljubimce možete “špijunirati” dok niste kod kuće, postoje i zahodi za mačke koji se sami čiste.