Što kad odjednom više ne možete puniti svoj pametni telefon? Pokušajte neke od ovih jednostavnih trikova
Uzrok problema s punjenjem može biti neispravan kabel. To možete jednostavno provjeriti: Posudite drugi kabel i pokušajte ga upotrijebiti za punjenje. Ako drugi kabel funkcionira, nešto nije u redu s vašim pa ga trebate zamijeniti.
Ako nije problem u kabelu, možda je u punjaču. Postupak provjere je isti kao i za kabel – pronađite neki za koji ste sigurni da je ispravan, pa ga isprobajte. Ako možete napuniti smartfon s tim drugim punjačem, vrijeme je za nabavak novog.
Provjerite je li nešto upalo u utor za punjenje i je li pun prašine, mrvica i drugog smeća. Ako jest, počistite ga i pokušajte ponovno s punjenjem. Kako ćete ga očistiti? Prvo, isključite smartfon. Pokušajte puhnuti u utor. Ako to ne pomogne, upotrijebite usisavač ili spajalicu/iglu omotanu maramicom.
Ako vam je mobitel u zadnje vrijeme pao ili ste njime udarili o nešto, moguće je kako je utor izgubio kontakt. Ukoliko je to slučaj, najbolje je obratiti se ovlaštenom serviseru.
Moguće je i kako ste nabavili zaštitnu futrolu koja na neki način onemogućava ili otežava punjenje. Provjera je jednostavna: Uklonite futrolu i pokušajte ponovno s punjenjem pametnog telefona.
Softverske nadogradnje su korisne, ali ponekad mogu biti uzrokom neočekivanih problema. Ako su se problemi s punjenjem pojavili odjednom nakon što ste nadogradili operativni sustav pametnog telefona ili neku aplikaciju, izgledi kako je to uzrok vaših problema nisu zanemarivi. Pokušajte vratiti operativni sustav ili aplikaciju na prethodno izdanje, odnosno potražite novu nadogradnju. Možda su i autori softvera shvatili kako su postali uzrokom problema, piše tportal.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram