Prema podacima iz izvješća tvrtke eMarketer prosječni stanovnik Sjedinjenih Država koji koristi Facebook prosječno je tijekom prošle godine proveo 38 minuta dnevno na toj društvenoj mreži, tri minute manje nego godinu prije.
Moguće je, kažu u eMarketeru, kako je smanjenje posljedica promjena koje su u Facebooku uveli (slabije prikazivanje senzacionalističkih objava i videa, primjerice), ali i kako je mobilno igranje preuzelo dio pozornosti korisnika, prenosi Tportal.
Upozorili su također kako Facebook i dalje gubi odrasle korisnike mlađe dobi.
Što se procjena za ovu godinu tiče, prethodne prognoze govorile su o porastu na 40 minuta dnevno. No, sad su ih korigirali pa očekuju kako će ostati na razini iz 2018. godine.
Usporedbe radi, Snapchat je lani zadržavao pozornost korisnika približno 28 minuta dnevno u prosjeku, isto kao i 2017., dok je Instagram na oko 26 minuta dnevno, i u porastu je. Za dobar rezultat zaslužne su nove značajke poput Stories, piše Gizmodo.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| idruštvenih mreža Twitter |Facebook | Instagram.