Digitalni glazbeni servis Spotify objavio je u petak kako će suspendirati političko oglašavanje početkom 2020. godine.
Najpopularniji plaćeni streaming servis Spotify, koji je u listopadu imao gotovo 141 milijun korisnika, rekao je kako će suspenzija vrijediti i za ekskluzivne podcaste Spotifya.
Spotify je donio odluku dok se zahuktava kampanja za američke predsjedničke izbore 2020.
Online platforme, uključujući Facebook i Google suočavaju se s rastućim pritiskom da kontroliraju širenje dezinformacija na svojim platformama te da zaustave političke reklame koje sadrže lažne ili varljive navode.
Twitter je zabranio političko oglašavanje u listopadu prošle godine, a Google je rekao da će onemogućiti oglašivačima da targetiraju konzumente korištenjem podataka, poput javne evidencije glasača i političkog opredjeljenja.
“Naši procesi, sustav i alati u ovom trenutku nemaju nužnu razinu robustnosti da odgovorno odobrimo i pregledamo taj sadržaj”, rekla je glasnogovornica Spotifya za Reuters.
“Razmotrit ćemo ovu odluku, s nastavkom razvijanja naših mogućnosti”, rekla je.
Spotify je prihvaćao političke oglase jedino u SAD-u.
Odluka Spotifya obuhvaća političke skupine, kandidate za političke dužnosti, izabrane i imenovane dužnosnike, političke stranke, stožere kampanje, kao i sadržaje koji zagovaraju ili govore protiv tih entiteta.
Spotify će također onemogućiti oglase koji zagovaraju izmjenu zakonodavstva.
Odluka se ne odnosi na oglase treće strane na Spotifyu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows | i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram