Krenulo novo “češljanje” Googlea zbog oglašivačkih praksi

Ekonomija 26. svi 202213:37 > 13:38 0 komentara
Google
Unsplash (ilustracija)

Britanski regulator tržišnog natjecanja CMA u četvrtak je pokrenuo svoju drugu istragu Googlea, smatrajući da favorizira vlastite usluge na štetu konkurenata, klijenata i potrošača.

“Zabrinuti smo da Google možda koristi svoju poziciju u oglašivačkoj tehnologiji kako bi favorizirao vlastite usluge na štetu svojih konkurenata, svojih klijenata i na kraju potrošača”, rekao je izvršni direktor Uprave za tržišno natjecanje i tržišta (CMA)  Andrea Coscelli.

Glasnogovornik Googlea rekao je Reutersu da će tvrtka nastaviti surađivati s CMA-om.

Vlade diljem svijeta jačaju regulaciju američkih tehnoloških divova koji su postali još moćniji tijekom pandemije covida-19. Na globalnoj razini postoji više istraga o njihovim tržišnim pozicijama, uključujući SAD i EU.

Velika Britanija prošle je godine uvela novi režim tržišnog natjecanja kako bi spriječila Google i Facebook da iskoriste svoju dominaciju s ciljem izbacivanja manjih tvrtki iz igre te dovođenja kupaca u nepovoljan položaj.

Tim je potezom stvorena posebna jedinica za digitalna tržišta u sklopu CMA-e a koja bi mogla imati ovlasti suspendirati, blokirati i poništiti odluke koje donose tehnološke kompanije te potom izricati financijske kazne za nepoštivanje pravila.

Kompanijama je rečeno da moraju biti transparentnije o tome kako koriste podatke o potrošačima.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!