Novi turistički portal www.total-croatia.com o hrvatskim destinacijama na 15 jezika predstavljen je u ponedjeljak u Dubrovniku, a cilj mu je da svi koji planiraju odmor u Hrvatskoj s lakoćom i na jednom mjestu mogu pronaći sve potrebne i korisne informacije.
Taj portal predstavili su kao novu web platformu s različitim informacijama o Hrvatskoj na hibridnoj konferenciji za medije (uživo i online) njegov osnivač Paul Bradbury, Britanac koji već godinama živi u Hrvatskoj i promovira je te komunikacijski stručnjaci Krešimir Macan i Nikolina Vicelić, koji su taj portal nazvali i “nacionalnim turističkim portalom”.
Portal je dio, kako je kazao Bradbury, obitelji Total-Croatia-News (TCN), u sklopu kojeg već oko 18 godina objavljuje članke, vijesti i ostalo o Hrvatskoj, Istaknuo je da Hrvatsku mnogi žele posjetiti, za što im trebaju točne i kvalitetne informacije.
“Mnogi žele doći u Hrvatsku na duže vrijeme kao digitalni nomadi i kao turisti, i u pandemiji, ali im nedostaje pravih informacija na njihovim jezicima. Sada se to nudi na novom portalu u čijem smo se stvaranju vodili inovativnošću i komunikativnošću. Najvažnije je turistima dati ono što žele, a uz ostalo to su svakako i informacije o destinaciji na njihovim jezicima, koje pripremamo u suradnji s lokalnim stanovništvom”, kazao je Bradbury.
Pritom je spomenuo rumunjske turiste, dodavši da “ne zna je li Hrvatska turistička zajednica ikada radila informacije za njih na rumunjskom”. Osvrnuo se i na, kako je ocijenio, slabu javno-privatnu suradnje u turizmu u Hrvatskoj, te naveo neke iznimke dobre prakse, poput onih u Dubrovniku i Zagrebu gdje je naišao na suradnju s turističkim zajednicama i gradskim upravama.
Dodao je i da u ovom projektu ne trebaju ništa od Hrvatske turističke zajednice, a da surađuju s mnogim hotelijerima i destinacijama, uz napomenu da se u Hrvatskoj očekuje i “novi val turizma”.
Macan je podsjetio na njihovu lanjsku suradnju kroz pokretanje informativne viber zajednice o koronavirusu i Hrvatskoj, koja je, po njemu, mnogim turistima pomogla da dođu u Hrvatsku u vrijeme kada nije bilo dovoljno informacija o tome kako se može doći i što ih očekuje. Novi je portal nastavak te suradnje, istaknuo je.
“Novi portal je korak dalje, čime se turisti ‘love’ već u trenutku kada počinju razmišljati o odlasku na odmor i Hrvatskoj, kada pretražuju gdje je Hrvatska, kako doći do nje, gdje s djecom i druga praktična pitanja, poput primjerice ‘pet friendly’ hotela, gdje probati drniški pršut i dr, da im odmah ‘iskoče’ prave informacije na njihovom jeziku”, kazao je Macan.
U svemu tome iznimno važnim je označio da sadržaj na stranicama bude točan i kvalitetan i da se prevodi na brojne jezike, u čemu se služe raznim digitalnim i drugim alatima. “Paul s ovime želi postati virtualna Hrvatska turistička zajednica i vjerujem da će u tome uspjeti”, poručio je.
Na predstavljanju je rečeno i da portal www.total-croatia.com s više od 130 podstranica nudi ključne informacije o hrvatskim destinacijama na 15 jezika, uključujući engleski, njemački, francuski, španjolski, talijanski, poljski, japanski, kineski, hrvatski i druge, te da su vrijednost tog portala “već prepoznale eminentne turističke kompanije u zemlji”.
Doznaje se i da je ulaganje u taj portal do sada bilo nešto manje od pet tisuća eura, a u vlasništvu je Bradburyja.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!