U subotnjem izdanju emisije Novi dan u gosti su bili naše mlade hrvatske Youtube teen zvijezde, The lazy wave.
Kako je sve počelo? Ima neka osobita simbolika zaš to ste vaš projekt nazvali baš lijeni val?
Wave, to jest val, je došao od spajanja naših nadimaka, a lijeni… Zato jer i jesmo malo lijeni. Osim kad radimo stvari koje volimo.
U kratko vrijeme stekli ste simpatije velikog broja pratitelja. Koliko fanova trenutačno ima the Lazy wave?
Trenutno imamo nešto manje od 47 tisuća fanova, no broj raste iz dana u dan.
Tko su vaši fanovi? Odkuda dolaze? Je li to publika vaše dobi? Što znate o njima?
Zahvaljujući Youtube Analyticsima možemo vidjeti sve, tko je bio, kad je bio, koliko je bio… Uglavnom su naši fanovi od 13 do 19 godina i najviše ženska publika s time da u posljednje vrijeme raste i broj muških korisnika.
Kako osmišljavate vaše objave na youtubeu? Postoji li neki model kako privući gledatelje?
Ponajviše je sve to improvizacija, puno ideja nam daju i naši fanovi, a nekog posebnog recepta za uspjeh nema. Započnite s nečim novim, originalnim, ubacite sebe i budite sto posto svoji. Mi se trudimo napraviti barem jedan film tjedno, ali često to bude i više.
Kako stvari stoje sa privatnošću? Imati kanal na youtubeu znači otvoriti i kanal u svoje osobne živote. Da li vas prepoznaju?
Velik dio privatnosti se gubi, svi znaju sve o tebi, no ipak pazimo i pokušavamo ograničiti ono privatno o sebi što stavljamo. Prepoznaju nas ljudi po cesti, pozdravljaju nas, znali su nam i zvoniti na vrata.
Može li se i kako zarađivati na Youtubeu?
Mogućnosti zarade u Hrvatskoj su još uvijek jako slabe. Mi smo prvu zaradu osijetili tek nakon 4 mjeseca. Najbitniji su broj pregleda i oglasi koji se vrte u videima. Tek nakon 10-ak, 20-ak tisuća pregleda se počinje nešto zarađivati. Također, postoje i sponzorstva – stavite neki proizvod u video, spomenete ga i ponudite svojim gledateljima.
Što na sve to kažu vaši roditelji?
U početku su bili skeptični, ali moramo priznati da su uvijek bili velika podrška. Danas su nam na neki način poput menadžera.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.