Facebook uskoro uvodi nove promjene koje bi se mogle svidjeti mnogim korisnicima.
Ovaj put kompanija je odlučila obračunati se s “clickbait” naslovima, odnosno medijima koji često koriste zbunjujuće naslove koji često pogrešno navode korisnike ili ih u potpunosti zbunjuju.
Tako ćete prema novom algoritmu na vašem newsfeedu imati manje naslova tipa: “Nećete vjerovati što se dogodilo poslije” , “Pogledajte sliku i doživjet ćete nevjerovatne osjećaje” i slično. Facebook će jednostavno locirati takve medije i prikriti taj post.
Ova odluka ima za cilj stavljanje fokusa na individualne i osobne postove.
Veliki broj američkih medija, ali i veliki broj medija u regiji pribjegao je korištenju upravo ovakvih naslova, zbog većeg broja klikova i lajkova na društvenim mrežama.
S druge strane, dokazano je mnogo puta da ista vijest, čija oprema uključuje “clickbait” naslov, bude čitanija od vijesti s “regularnim” naslovom.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.