S milijardu i pol korisnika, Facebook ima nevjerojatan utjecaj. U tom smislu, Facebook već neko vrijeme donosi sve više različitih sadržajnih kanala poput video materijala, za koji se pokazalo da igra prilično nespretnu igru statistikom.
Facebook je priznao kako je broj pregleda filmića te vrijeme koje korisnici provedu gledajući te filmiće na popularnoj društvenoj mreži jednostavno i potpuno pogrešan.
Od otkrivanja video mogućnosti, tvorci originalnih sadržaja poznati na YouTubeu praktički nisu imali drugu opciju – nego postavljati iste materijale i na Facebook. Zašto? Jer bi to umjesto njih učinio netko drugi, kršeći autorska prava – i pri tom grabeći novac od oglašivača. Jasno, tvorci su postavljanjem sadržaja na Facebook tek mogli imati ograničenu kontrolu štete. Oglašivači su pak za milijunske preglede zadovoljno trljali ruke – zajedno s Facebookom. Zuckerbergova kompanija je sad priznala da su ti pregledi zapravo bili otkačeno premašeni, no bez utjecaja na oglašivače, prenosi tportal.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.