Sigurnosno je istraživanje otkrilo da su tisuće korisnika Google Chromea nasjeli na prijevaru i preuzeli lažnu verziju AdBlocka.
AdBlock Plus, koji je djelo developera koji se skrivaju iza istoga imena, namjerno je napravljen da bude istovjetan originalnom dodatku. Uspio je zaobići Googleove sigurnosne provjere i dospjeti u službenu Chromeovu trgovinu, gdje je bio postavljen uz originalni dodatak.
Preuzelo ga je čak 37 tisuća korisnika Chromea, koji su objavili screenshotove dodatka uz svoje recenzije. “Ovo nije legitimna verzija Adblock Plusa, nego spammerski račun. Prava verzija Adblock Plusa nalazi se na vrhu Chromeove trgovine”, napisao je jedan korisnik, prenosi Independent.
Ipak, nije jasno je li lažna verzija dodatka imala maliciozne namjere, ali Googleov je propust zabrinuo kako korisnike, tako i developere. “Google je dopustio da 37 tisuća korisnika Chromea budu prevareni i preuzmu lažni dodatak varalica, koji su kopirali popularno ime i spamaju ključne riječi”, kazali su iz SwiftOnSecurityja.
Iz Googlea su objavili da su poduzeli korake kako bi spriječili naporne reklame. U rujnu je kompanija otkrila da će njihov Chrome uskoro utišati zvuk na videima reklama koji se automatski pokreću.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.