Uskoro bismo članke s Facebooka mogli slati direktno u WhatsApp. Društvena mreža, čini se, silno želi unovčiti jednu od najpopularnijih aplikacija za čavrljanje
WhatsApp oduvijek propovjeda o filozofiji ‘rada bez reklama’. Popularna aplikacija za čavrljanje do danas nije imala niti jedan reklamni banner, no vremena se mijenjaju. Njihov vlasnik Facebook silno želi unovčiti reklamni potencijal WhatsAppa koji dnevno privlači oko jednu milijardu sretnih korisnika.
Njhov plan je uvođenje specijalnog gumba kojim oglašivač na Facebooku s klijentima može komunicirati izravno putem WhatsAppa. Specijalni gumb korisniku omogućuje da oglašivača kontaktira pozivom ili porukom odaslanom putem poznate chat aplikacije.
Ova značajka počela se pojavljivati na Facebooku još prošle godine, a kompanija je službeno potrvrdila da će uslugu proširiti na Sjevernu i Južnu Ameriku, Afriku, Australiju i većinu Azije.
Kako stvari trenutno stoje, dolazak ove značajke na EU telefone spriječava zakon o zaštiti podataka, s time da Facebook aktivno radi na njegovom zaobilaženju. Trenutni plan je naknadno uvesti poveznicu između WhatsAppa i Facebooka no prvo ju planira testirati globalno, piše tportal.