Kompanija Facebook priopćila je da će blokirati svaku reklamu koja promovira kriptovalutne proizvode i usluge.
U kompaniji kažu da je otvorena za nove tehnologije, ali da mnoge nisu djelovale u “dobroj vjeri”. Nedavno je došlo do “poplave” novih kriptovaluta u pokušaju da se suzbije veliki porast vrijednosti Bitcoina.
Facebook je pozvao korisnike da prijave bilo kakve oglase povezane s kriptovalutama koji su promaknuli njihovim sigurnosnim mjerama.
“Želimo da ljudi na Facebooku nastave otkrivati nove proizvode i usluge bez straha od prijevara”, napisao je Rob Lantern, menadžer za proizvode za Facebook Business.
“Postoje mnoge kompanije koje reklamiraju binarne opcije, ICO i kriptovalute koje trenutno ne funkcioniraju u dobroj vjeri”, rekao je.
ICO (Initial coin offering) ohrabruje ljude da kupe nove kriptovalute prije nego što one budu “lansirane”, u nadi da će jednog dana, nakon što postanu popularne, biti mnogo vrijednije.
Neke kompanije koriste ICO kao način za podizanje velikih suma novca, ali bez regulatornog opterećenja vezanog za podizanje gotovine na “tradicionalni” način. Zbog toga su mnoge ICO-a jednostavno nestale.