Kompanija Facebook započela je testiranje nove opcije "downvote" koja će se pojavljivati pored opcija "like" i "reply" prilikom komentiranja postova.
“Downvote”, koji podsjeća na “dislike”, korisnici će moći koristiti za davanje negativnih ocjena komentarima koji im se ne sviđaju.
Iz popularne društvene mreže potvrdili su svjetskim medijima kako testiraju “downvote” opcije, a glasnogovornik Facebooka kaže da je njihov cilj da to postane metoda uklanjanja negativnih i ružnih komentara na javnim postovima.
Korisniku koji klikne na “downvote” opciju bit će sakriven komentar kojem je dao negativnu ocjenu.
Potom će ih Facebook upitati je li taj komentar bio uvredljiv, zbunjujuć ili nepovezan s temom.
“Ne testiramo “dislike” opciju. Istražujemo načine na koje nam korisnici mogu dati povratnu informaciju o komentarima javnih postova. Ova opcija trenutno je dostupna malom broju ljudi u Americi”, rekao je glasnogovornik kompanije.
Generalni direktor Mark Zuckerberg obećao je da će ove godine ulagati velike napore u preusmjeravanje načina na koji njegova kompanija daje prioritete postovima.
Zbog toga ćete na popularnoj društvenoj mreži sve češće viđati postove svojih prijatelja i obitelji umjesto objava organizacija, firmi i medija.
Pružajući korisnicima mogućnost da utječu na javno ponašanje na internetu, što je odnedavno uveo i Reddit, Facebook će imati bolji uvid u teme i diskusije koje zanimaju ljude.
Društvena mreža na ovaj način želi potaknuti značajne interakcije i zaobići javna vrijeđanja, baš kao što trenutno skreće pažnju korisnicima na lažne vijesti.