Najnovije izmjene Facebookovih algoritama bitno utječu na brojne korisnike.
Naime, iz Facebooka su u siječnju rekli da će korisnici ubuduće više vidjeti objave svojih prijatelja, dok će se objave raznih medija i drugih stranica rjeđe pojavljivati u njihovu News Feedu.
Tu je promjenu sad osjetila i stranica Little Things, koju je na Facebooku pratilo 12 milijuna ljudi. Za stranicu, koja je objavljivala sadržaj iz područja zabave i lifestylea, promjene koje je Facebook uveo bile su, kako su rekli, katastrofalne.
Direktor Joe Spieser rekao je za Business Insider da su najnovije promjene u algoritmu praktički uništile 75 posto organskoga dosega stranice te utjecale i na prihode. Kažu da su morali ugasiti stranicu, što znači gubitak stotine radnih mjesta.
Spieser je rekao da su ranije bili u pregovorima za prodaju stranice Little Things. “Tvrtke koje su bile zainteresirane za akviziciju stranice prestrašile su se zbog ovih promjena i odmah napustile razgovore o prodaji, ostavljajući nas u riziku od bankrota i u konačnici donijele brzi kraj našoj nevjerojatnoj priči. Što će se dogoditi s brendom Little Things još je uvijek nesigurno”, rekao je Spieser.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.