Znanstvenici tvrde da glazba i pjevanje ubrzavaju razvoj moždanih funkcija kod djece i pomažu u borbi protiv depresije.
Glazbeno obrazovanje ubrzava razvoj mozga kod male djece, posebno u područjima koja su odgovorna za obradu zvuka, razvoj govora, percepciju govora i vještine čitanja, navedeno je u studiji znanstvenika Sveučilišta u Kaliforniji.
Kontrolirano liječenje tijekom kojeg se sluša i svira predstavlja efikasan tretman za probleme mentalnog zdravlja.
Istraživanja pokazuju da dodavanje glazbene terapije u liječenje poboljšava društveno funkcioniranje osoba sa šizofrenijom.
Terapija glazbom pokazala se efikasnom i kao samostalni tretman za smanjenje depresije i kroničnih bolova.
Institut za mozak i kreativnost na Sveučilištu u Kaliforniji započeo je petogodišnje istraživanje 2012. godine, u suradnji s Filharmonijom Los Angelesa i Udruženjem “Srce Los Angelesa”, u nastojanju da otkrije utjecaj nastave glazbe na dječji socijalni, emocionalni i kognitivni razvoj.
Početni rezultati studije, objavljeni u znanstvenim časopisima, pružili su dokaz o prednostima takvog obrazovanja u vrijeme kada su mnoge škole izbacile ili smanjile glazbeni i umjetnički program.
Studija je pokazala da nastava glazbe ubrzava sazrijevanje slušnog puta u mozgu i povećava njegovu efikasnost.
Tijekom istraživanja, znanstvenici iz područja neurologije pratili su razvoj mozga i ponašanje u grupi od 37 mališana iz siromašnijih četvrti Los Angelesa.
Djeca uče svirati instrumente, kao što je violina, u ansamblima i grupama i vježbaju do sedam sati tjedno.
Znanstvenici su uporedili djecu-glazbenike s vršnjacima koji treniraju nogomet i onima koji nemaju dodatne programe.
U roku od dvije godine otkriveno je da osjetilo sluha djece u glazbenom programu sazrijeva brže nego kod ostalih.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.