Teško je koncentrirati se u uredu kada telefoni zvone svuda oko vas, a dvoje kolega za susjednim pisaćim stolom žustro rapravlja, kažu stručnjaci i upozoravaju da duga izloženost buci na radnom mjestu može ozbiljno povećati razinu stresa.
Osobito je teško i stresno kada zaposlenik obavlja posao koji zahtijeva visok stupanj koncentracije, jer u tom trenutku remetilački čimbenik može biti i sasvim uobičajena konverzacija, kaže Wiete Schramm, voditeljica Udruge za medicinu rada i tehničkog nadzora Tuev Rheinland.
Da bi se smanjio stres na poslu, potrebno je uvesti neke propise radi smanjenja razine buke, predlaže ta stručnjakinja.
Primjerice, zaposlenici bi se mogli dogovoriti da u određenom vremenskom periodu neće biti razgovora, ni običnih ni telefonskih. Taj vremenski interval mogli bi iskoristiti da obave zadaće koje zahtijevaju visoku razinu koncentracije.
Također bi moglo pomoći ako se serveri, pisači i fotokopirni uređaji smjeste u zasebnu prostoriju.
Nadalje, dobro je imati posebnu prostoriju za telefonske razgovore, odnosno sastanke, kaže Schramm.
Ovakva organizacija može pomoći smanjenju razine buke u uredu i stvoriti opuštenije radno okružje, čime će se, dakako, poboljšati produktivnost.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.