Tuzlak Esmir Spahić odlučio je ugraditi električni motor u svoj automobil i značajno uštediti kućni budžet. Ugradnja ga je koštala blizu 60.000 kuna.
“Na vozilu je iskorišteno gotovo sve što se moglo iskorstit. Tako i s pedalama. Znači, kvačilo je jednako, kočnica i gas su isti. Znači, dodavanjem, pritiskom pedale gasa, vozilo ubrzava, čim skinemo nogu, pritisnemo kočnicu, vozilo ima sistem regenerativnog kočenja”, objašnjava Spahić.
Snaga trenutnih 10 kilovata odgovara njegovoj bivšoj snazi od 44 kilovata dizel motora. Baterija omogućava vožnja od 200 kilometara za dvije kune, nakon čega se mora puniti 40 minuta. Baterije nisu limitirane. Uštede nisu samo u gorivu. Investicija bi se trebala isplatiti za 6 godina.
“Ima jako puno pozitvnih reakcija. Vjerovatno će vrijeme pokazati koliko je ovaj projekat imao uspjeha u tom smislu. Jednostavno, zagovaram tu ideju očuvanja okoliša”, dodaje Tuzlak.
Auto se bez problema registrira uz atest iz ovlaštene kuće za atestiranje. Registracija auta koštala je 720, umjesto ranijih 1.920 kuna. Nema više ni plaćanja naknade za zagađivanje okoliša.
“Registracija je povoljnija cjenovno u odnosu na klasični automobil, upravo, iz razloga što je ovo, možemo reći, ekološki automobil. I što je njegova kubikaža znatno manja u odnosu na postojeće automobile”.
Ovaj automobil jedan je od četiri u BiH koji ne toči gorivo na benzinskim pumpama. Njegov rezervoar, odnosno, baterija, puni se bilo gdje gdje ima električne energije, odnosno, utičnica. S obzirom da je ovo novo u BiH, očito će Spahićev Polo još dugo sačekati punionicu na električnu energiju na benzinskim pumpama.